Gå til innhold

Alarmen går i pc alert!

Formica

Anbefalte innlegg

Har et msi 845gemax hovedkort.

Problemet er at idag når jeg slo på maskinen spratt programmet pc alert opp. Dette fulgte med hovedkortet. Der hopper den røde skriften mellom cpu fan og systemfan. cpu fan ligger på rundt 2400, og system fan ligger på 1500.

Cpu temp er 39-43 grader.

Hva er det den vil si meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe galt med pc'en din ivertfall, det er helt normale hastigheter på vifter til P4 det :) bare avinstaler programmet og bruk et annet istedenfor :) det skjedde hos meg også, hvis du stiller på hvor mye min rpm på viftene skal være, vil det være tilbakestillt neste gang du skruer på pc'en. Du kan jo bruke Fuzzy Logic, greit nok programm det bare at det viser 3-5 grader for mye :(, du kan også laste ned hardware monitor som er et SUPERT programm, det viser ikke feil på tempen eller noe.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe galt med pc'en din ivertfall, det er helt normale hastigheter på vifter til P4 det :) bare avinstaler programmet og bruk et annet istedenfor :) det skjedde hos meg også, hvis du stiller på hvor mye min rpm på viftene skal være, vil det være tilbakestillt neste gang du skruer på pc'en. Du kan jo bruke Fuzzy Logic, greit nok programm det bare at det viser 3-5 grader for mye :(, du kan også laste ned hardware monitor som er et SUPERT programm, det viser ikke feil på tempen eller noe.

Hvorfor bruke noe overvåkings program i det heletatt, Bruker ikke noen programmer som overvåker systemet? Stiller heller det i bios'en. Stopper cpu viften så skruer pc'en min seg av, Håper eg. Dette bruker eg http://www.statbar.nl/ men er ikke det samme som hardware monitor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...