siripiri Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei Er helt fersk på webdesign. Noen som kan forklare meg hvordan alt kan se fint ut i IE6, men i IE7 er det ikke det? Jeg har laget en boks rundt teksten min, å alt vises korrekt i IE6, men i IE7 så går linjen rett igjennom teksten. SE VEDLEGG..... Bruker Microsoft Expression Web. Alt ser også helt korrekt ut i Expression web. Håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Bruker du elementene fieldset og legend til dette? Det er i tilfelle helt feil, men problemet kan nok løses med overflow: auto; (og fast bredde) på fieldset. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det der var jo noe _VELDIG_ darlig kode. Det er som jeg spyr. (men det kan kanskje ogsa ha noe med at jeg er syk ) jeg _tror_ det kan ha noe med denne linjen a gjore: <div style="position: absolute; width: 191px; height: 412px; z-index: 1; top: -3px; left: 547px" id="layer1" class="style8> Men jeg regner 99% med at alt kommer til a bli fucket hvis du gjor noe med den. Prov: <div style="position: relative; width: 191px; z-index: 1; top: -3px; left: 547px" id="layer1" class="style8 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ståle, hvor ser du koden hen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Vi som er tøffe og kule har fått PM med lenke og greier. Er for øvrig en del jobb å rydde opp i den koden, det er sikkert 10 ganger mer kode enn nødvendig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Vi som er tøffe og kule har fått PM med lenke og greier. 8643942[/snapback] Da tror jeg han glemte meg. Vel, får man se noe kode da? Eller har det blitt fikset? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ståle, begge kodene er feil Den første, da skal det være class="style8"> Den siste, class="style8"> Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg sa ikke sa godt pa det. (den forste er copy paste og jeg gadd ikke gjore mer enn nodvendig med den andre) Jeg var sa forferdet av resten av koden. Men det kan vaere feilen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå