Judass90 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 hallo... Har etter en patch for ca ett par mnd siden hatt ett lite problem. Problemet er at når jeg er i en "match/kamp" mot flere mobs, eller skal slå og heale samtidig så kommer target bildet øverst på skjermen bort... Det jeg mener er, jeg starter og attacke et mob, så skal jeg midt i matchen slå på det andre monsteret... Da kommer target bort og jeg må vente helt til jeg er ut av combat igjen før det kommer tilbake.... Jeg kan fortsatt attacke, men ser bare ikke hvilket target jeg er på. Noen som har samme problem og vet hvordan jeg skal få orden på det?? Takker for alle svar... ;D Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Prøv å slette WTF og WTB folderne dine. Merk at du må rekonfigurere UI-en din etter å ha gjort det. Lenke til kommentar
Judass90 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Oki kan prøve det, men jeg finner bare den som heter wtf... Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 har hatt akkurat samme problemet lenge. men ikke funnet noe svar på problemet mitt. slette wtf og wtb funka ikke hos meg Lenke til kommentar
Judass90 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 godt å høre at det ikke bare er meg. Synes det er merkelig at blizzard ikke har gjort noe med det, for har hørt om mange som har dette problemet Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har hatt det problemet og det ble borte når jeg oppdaterte CTRA og DeadlyBossMods. Er ikke sikkert det er de samme mods som gir det problemer, men du kan jo godt prøve å oppdatere UI mods du har så du kan utelukke det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå