klyts Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lightroom er et meget praktisk og enkelt program.Du organiserer bildene på en fornuftig måte, og kan enkelt finne dem igjen. Personlig bruker jeg det fint lite til å se på bilder i, men elsker måten det kan lage fotoalbum i både flash og html av bildene mine. Smart funksjon 8676034[/snapback] Et dumt spørsmål.... Har akkurat satt opp lightroom. Når en f.eks fjerner røde øyne på et bilde så påvirker ikke det bilde i filen den leser fra. Er det noen måte å sette det opp silk at det overskriver orginalen og fjerner røde øyne der også? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lightroom er et meget praktisk og enkelt program.Du organiserer bildene på en fornuftig måte, og kan enkelt finne dem igjen. Personlig bruker jeg det fint lite til å se på bilder i, men elsker måten det kan lage fotoalbum i både flash og html av bildene mine. Smart funksjon 8676034[/snapback] Et dumt spørsmål.... Har akkurat satt opp lightroom. Når en f.eks fjerner røde øyne på et bilde så påvirker ikke det bilde i filen den leser fra. Er det noen måte å sette det opp silk at det overskriver orginalen og fjerner røde øyne der også? 8981854[/snapback] Ville ikke ha rørt orginalen, det er vikitg å ha en urørt orginal. Lightroom lager endringene i egne filer (sidecar filer). Men jeg tror dette kan overstyres hvis du vil det. Du må gå inn i preferences under edit og se mer etter der, husker ikke nøyaktig hvor dette ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå