Kjeksmestern Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Regnet med dette er hyggelig lesing for mange andre en bare meg=) 9262465[/snapback] Jo, men det er vel en liten stund siden dette skjedde da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen som veit åsn jeg fikser en Ring Of Death 360? Har fått det 2 ganger nå, og problemet blir bare værre og værre( henger seg opp mer og mer ettersom jeg bruker den) Det går ann og spille, men henger som opp veldig fort. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Høres ut som om du må ringe MS asap ja Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Høres ut som om du må ringe MS asap ja 9266381[/snapback] Fungerer ikke håndkle trikset? hvertfall i noen uker ekstra? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bare et lite heads up til dere med røde lys. Det finnes faktisk muligheter andre en MS til å få fikset boxen ikke gratis da naturligvis. Men Xunlock.com fikser boksen for 500 tror jeg det var og da slipper man ventetiden på opptil 3 måneder. For oss med moddet box så er iallefall det en mye bedre deal enn å sende den inn til MS som skal ha 800kr for det. I 99% av tilfellene sa xunlock at de kunne få den fikset med 3 røde ringer. 8677090[/snapback] Prøvde å lese på sida til Xunlock, om dette men fant ingen svar. Er det noen som vet noe mer? Og kan man virkelig få MS til å fikse konsolen for 800,-? hvordan går man frem? Det finnes ingen permanente løsninger på dette. Alle som har gjort det du har gjort, får problemet tilbake igjen. 8755438[/snapback] Om man modder viftene til 12v så sees på dette som en mer eller mindre permanent løsning da GPU aldri går over 40 grader med denne modden. Loddekulene på GPUen vil derfor heller ikke sprekke opp lengre (slik den har gjort tidligere med hyppig varme/kuldegang). 8769682[/snapback] Funker din fortsatt? hvis den gjør det er vel det et "living proof" på at det faktisk funker! Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Har du 3 røde lys fra kl 3 til 12 på xbox ringen er det en utrolig enkel løsning som ikke koster noen ting... Har du ikke garanti på boxen lenger er det like greit og prøve det ut Demonter xboxen, ta ut hovedkort, får av kjøleren på cpu og gpu. Rens kjølerne og kjernene godt, smør på artic silver og sett boxen sammen igjen... Blås også boxen rein for støv mens du har den oppe Jeg fikk en 360 premium såogsi gratis ettersom den var "ødelagt" og det ikke var noe garanti... Med det samme jeg kom hjem åpnet jeg boxen og gjorde som nevnt ovenfor, etter det fungerte boxen utmerket igjen Ergo det var varme som var problemet. Vet ikke hva MS har brukt som kjølepasta på gpu og cpu men det så langt i fra bra ut... Endret 19. august 2007 av KriZZ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Får man samme support via e-post som med telefon? Med tanke på reparasjon og sending. Er sjuk for tiden så jeg har svak stemme og nedsatt hørsel (noe som ikke er hendig hvis jeg skal prate med en amerikansk-svensk person i supporttelefon ) Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jaja, da fikk jeg tre røde lys for fjerde gangen på samme X360.Den er kjøpt og produsert i Desember 2005 (14.12.05) og har vært inne til rep tre ganger tidligere. Jeg veit hvordan jeg skal gå fram o.l med tanke på å få sendt den til service, men det jeg lurer på er om jeg har noen rettigheter med tanke på å kunne kreve en ny 360 i stedenfor å få igjen denne gamle driten som jeg ærlig talt begynner å bli en smule lei ? Frister ikke mye å sende denne tilbake for fjerde gangen og så få den tilbake reparert igjen, det er jo tydeligvis ett eller annet som ikke holder mål med den Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg husker når jeg sendte inn mobiltelefonen min på lefdal, så sa dem at viss jeg måtte sende den inn 4. gangen så skulle jeg få en telefon til samme verdi elr samme telefon helt ny. Lenke til kommentar
Freddy-Fisk Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva gjør jeg når Xboxen lyser 4 røde lys? Hva er feil da? Jeg skulle akkurat til å spille Colin McRae Dirt, men så blei jeg veldig lei meg når Xboxen lyste 4 røde lys og litt forbanna Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva gjør jeg når Xboxen lyser 4 røde lys? Hva er feil da? Jeg skulle akkurat til å spille Colin McRae Dirt, men så blei jeg veldig lei meg når Xboxen lyste 4 røde lys og litt forbanna 9369822[/snapback] Ved 4 lys, så er det bare AV-kabelen som ikke står godt nok i....dytt den inn i boxen til det sier klikk. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Reparasjonstiden har økt i det siste. Med Bioshock og Halo 3 vil det nok dessverre strømme inn med flere reparasjoner i ukene framover og ventetiden vil øke kraftig. Et rykte på NeoGAF-forumet sier at MS vil tilby et gratis, valgfritt spill til de som må vente over 4 uker fra nå av. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Lurer på hvor mange som har kjøpt ny konsoll når den ene ryker. Veit det er en del på forumet her som bare har kjøpt seg en Core når den første røyk. Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg må bare rose servicen til MS når det gjelder behandlingen av reparasjoner. Visst ble jeg frustrert og forbanna når jeg måtte sende inn en av maskinene mine for fjerde gang, men i dag, nøyaktig 6 dager (ja, kun 6 dager) etter at DHL plukket den opp så var de på døra her igjen og avleverte en splitter ny 360 med klistremerker og hele pakka fortsatt på. Denne nye boksen er produsert 23.07.2007 i motsetning til den jeg sendte inn som var produsert i Desember 2005. Fikk også et gratis 1 måneds gullabonnement med i pakka, ikke all verden, men jeg er nå fornøyd både med tanke på den korte tiden det tok (bortsett fra at DHL brukte 1 uke på å først plukke den opp da), at jeg fikk en helt ny maskin og litt gratis live Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg må bare rose servicen til MS når det gjelder behandlingen av reparasjoner. Visst ble jeg frustrert og forbanna når jeg måtte sende inn en av maskinene mine for fjerde gang, men i dag, nøyaktig 6 dager (ja, kun 6 dager) etter at DHL plukket den opp så var de på døra her igjen og avleverte en splitter ny 360 med klistremerker og hele pakka fortsatt på. Denne nye boksen er produsert 23.07.2007 i motsetning til den jeg sendte inn som var produsert i Desember 2005. Fikk også et gratis 1 måneds gullabonnement med i pakka, ikke all verden, men jeg er nå fornøyd både med tanke på den korte tiden det tok (bortsett fra at DHL brukte 1 uke på å først plukke den opp da), at jeg fikk en helt ny maskin og litt gratis live 9471177[/snapback] Da tok det ikke 6 dager, men 13 om DHL brukte en uke. Uansett var det bedre ventetid enn jeg har opplevd, men om det er MS eller DHLsom bruker tiden er jo likegyldig, da det egentlig er for lenge å vente uansett.. Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Da tok det ikke 6 dager, men 13 om DHL brukte en uke. Uansett var det bedre ventetid enn jeg har opplevd, men om det er MS eller DHLsom bruker tiden er jo likegyldig, da det egentlig er for lenge å vente uansett.. 9471211[/snapback] Ja, jeg er klar over at totalen er 13 dager, men man kan ikke legge skylden på MS for at DHL er treige, den effektive tiden til MS har sikkert vært på 2-3 dager med tanke på at den skal fram og tilbake fra Tyskland på den tiden også. Prøv å slå den med å levere inn til reklamasjon noe annet sted ! At totalen er 13 dager er også meget bra sammenlignet med de aller aller fleste reklamasjoner jeg har gjort, og det er innenfor Norges landegrenser. Ikke for å rakke ned på noen spesielle butikker, men prøv å lever inn noe til reklamasjon på f.eks Elkjøp, da blir blir 13 dager som ingenting i forhold (min erfaring i hvertfall) Endret 11. september 2007 av bas Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Når du får en helt ny maskin skulle det vel bare mangle at MS brukte veldig kort tid. Tar ikke så lang tid å pakke ned en boks;) Skulle den repareres ville selvfølgelig ventetiden blitt betraktelig lenger.. De aller fleste regner da tiden fra du har bestillt henting til maskinen blir levert på døra i orden, og når MS bruker DHL som sin samarbeidspartner teller begge to i den ventetiden kunden opplever, og det er jo ikke snakk om at de fleste venter 4 uker på MS + tiden DHL bruker, men at totalen på hele opplegget dems tar for lang tid. Sier ikke de har en dårlig service, men bare at ventetiden er i lengste laget.. Lenke til kommentar
lamer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Var veldig fornøyd med servicen denne gangen. Fikk en helt ny konsoll (dato på sticker er 13.08.07), en ekstra trådløs kontroller og 1 måned Live Gold abonnement. Ventetiden var cirka 10-15 virkedager (som forventet). Med tanke på at de kom på jobben og hentet min defekte konsoll og også leverte den nye på jobben min, så må jeg si at servicen fra Microsoft var upåklagelig, tross alt Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) 360'en min oppfører seg litt rart. Når eg starter den så skjer ingen ting, men når eg restarter funker den fett. Den har vert slik siden eg fikk den. Endret 12. september 2007 av tineyoghurt Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Var veldig fornøyd med servicen denne gangen. Fikk en helt ny konsoll (dato på sticker er 13.08.07), en ekstra trådløs kontroller og 1 måned Live Gold abonnement. Ventetiden var cirka 10-15 virkedager (som forventet). Med tanke på at de kom på jobben og hentet min defekte konsoll og også leverte den nye på jobben min, så må jeg si at servicen fra Microsoft var upåklagelig, tross alt 9478634[/snapback] hvorfor fikk du en måned live og en ekstra kontroll? håper at jeg får det å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå