msx Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg prøvde winamp3 i sommer og da kunne man bytte til noen farger, rød, blå grønn etc.. Nå finner jeg det ikke igjen, når jeg tar på skins er det bare "classic" og "default". Noen som vet? Lenke til kommentar
Rage 23 Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Funksjonen er der enda, du må bare inn på preferences for å bruke den. På hovedmenyen til Winamp3, (trykk på knappen til høyre for pluss-knappen oppe i venstre hjørne på player-vinduet), velger du options og så preferences (du kan eventuelt trykke ctrl+p for å gå rett inn på preferences). Inne på preferences velger du Color Themes, finner den fargen du vil ha, og trykker Switch. Det er ikke alle skins som har forskjellige Color Themes, men default-skinen til Winamp3 har det. 8) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Gå inn på winamp.com og last ned MMD3 skinen, den er under kategorien Absract i skins. Den er helt konge, masse farger og muligheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå