Gå til innhold

LotRO: 7-Day Trial spørsmål!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått prøvd Lord of the Rings Online i 7 dager (dette er siste dag) og nå må jeg få tak på spillet for å spille videre. Problemet er selvsagt at det ikke finnes EN jævla butikk i Trondheim som ikke er utsolgt! Har liksom ikke hatt tid denne uken, og tenkte (dum som jeg var) at det ikke var noe stress.

Her er det som står om saken på min "Player Account":

One or more of your subscriptions requires a full product activation key to replace a previous preorder or buddy key. Please enter this new key as soon as the product arrives to continue playing. Failure to do so will result in the subscription being closed.

Hva skjer nå da, blir kontoen og karakteren min fjerna eller kan jeg vente noen dager? Har ikke kommet så langt i levelene (14) med Dvergen min, men jeg har jo brukt noen timer til sammen, samt jeg har brukt en god del tid på Deeds, og sanket en del mineraler (copper, barrow iron, silver...). Det er veldig kjipt om kontoen blir slettet altså, med andre ord!

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke men vis du vil tilbyr jeg vault-plassen min slik at jeg kan ta våre på ringene dine til du får spillet :p

8640721[/snapback]

Hahaha. tulling! :p

Kontoen din blir stengt, og åpnes opp igjen når du skriver inn en ny key.

8640805[/snapback]

Er du sikker på det? I så fall er det jo greit. Får jo seff ikke spilt før på tirsdag/onsdag. Ingen butikker her som får inn før da uansett.

Lenke til kommentar
Det må da gå ann å kjøpe det online?

8641428[/snapback]

Desverre nei... Kan vel hende senere men.

Jeg finner nå uansett til slutt ut om karakteren min overlever frem til jeg får tak i en kopi, eller om hele kontostyret må startes på nytt. Håper Spiderman får inn spillet på mandagen, som de sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...