river Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei! Lurte på om det går an å se dvd film på Xbox`en, eller må man kjøpe et sånt dvd-kit eller hva det heter. Så lurte jeg på om noen hadde en norsk Xbox side hvor det står om modding av Xbox`en eller en guide? Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Har du en moddet xbox trenger du ikke dvd-kit. Du må ha dvd-kit hvis du ikke har modded xbox for å kunne se dvd. Vet ikke om noen url, men du kan søke litt på google. Finner du ikke noe norsk, er det jo ikke noe problem og bruke engelsk tutorial... Lenke til kommentar
river Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Okey. men så lurte jeg på om det går an å spille ps2 spill på Xbox`en vist den er moddet? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 PS2-spill kan du nok ikke spille på Xbox nei. Xbox har på langt nær kraftig nok hardware til å emulere PS2-spill... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei! Lurte på om det går an å se dvd film på Xbox`en, eller må man kjøpe et sånt dvd-kit eller hva det heter. Så lurte jeg på om noen hadde en norsk Xbox side hvor det står om modding av Xbox`en eller en guide? Kanskje disse kan hjelpe? www.fullifaen.com/forum Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 xbox er mye mer kraftigere en ps2 jeg synes gamecube er best . Har xbox,gamecube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå