Musungen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg blir så sint, så sint... Nå må noen komme med et godt råd om hvordan i svarte po.... jeg avinnstallerer win98 (engelsk)! Programmet vises ikke i "Legg til/fjern prog", og jeg skal ha inn 2000... (som selvfølgelig ikke bare kan oppgraderes -det ville nok blitt for enkelt) Værsåinnmarisnillåforbarmdegovermeg... :wink: Musungen _________________ Musungen :oops: Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Ta backup av de viktigste filene dine, reboot, boot med Windows 2000 CD'en, velg partisjon, formater den partisjonen, installer. Ingen problemer. Og - Operativsystemene vises aldri i "Legg til/fjern prog" med mindre du har oppgradert og har valgt en unistalloption Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Eeh... Ok, i tilfelle dette var seriøst: Win98 er et operativsystem, og kan derfor ikke avinstalleres. Pc'en må da formatteres før du installerer windows 2000. Før du formatterer må du ta backup av alt du vil ta vare på. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hvorfor kan det ikke bare oppgraderes? Uansett så lønner det seg å ta backup av dine filer, mail osv... eventuelt bare flytte de over til en annen harddisk, deretter boote med Win2000 CD'n, velge å formatere systemdisken (der Win98 ligger) og installere Win2000 på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå