bentch86 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Endlig fått fildelingen mellom xbox 360 og pecen til og fungere. Bruker nå mediaplayer 11, men hvordan legger jeg til plugin i denne? slik at jeg ser avi xvid. Takker for svar:) Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Denne fungerte ikke for meg:( Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg bruker ikke Mediaplyer, men TVersity. Da kan jeg nemlig streame alt av videoer så lenge jeg har riktig codec installert på PCen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nå har jeg innstallert TVersity og lagd mapper som skal deles og alt virker som det skal (tror jeg da) men uansett hva jeg gjør så finner ikke Xboxen min PC'n min! Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nå har jeg innstallert TVersity og lagd mapper som skal deles og alt virker som det skal (tror jeg da) men uansett hva jeg gjør så finner ikke Xboxen min PC'n min! Noen som kan hjelpe meg?? 8655461[/snapback] opplever det samme selv Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Prøv å slå av media delingen i Mediaplayer. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nå har jeg innstallert TVersity og lagd mapper som skal deles og alt virker som det skal (tror jeg da) men uansett hva jeg gjør så finner ikke Xboxen min PC'n min! Noen som kan hjelpe meg?? 8655461[/snapback] Du må ha TVersity v0.9.10.2 + den nyeste patchen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Nå har jeg innstallert TVersity og lagd mapper som skal deles og alt virker som det skal (tror jeg da) men uansett hva jeg gjør så finner ikke Xboxen min PC'n min! Noen som kan hjelpe meg?? 8655461[/snapback] Du må ha TVersity v0.9.10.2 + den nyeste patchen. 8661407[/snapback] Ja er den jeg har. lastet ned alt det nyeste i går. Men vil ikke virke fordi. Noen som kan forklare step by step hvordan man gjør dette? jeg har ikke peiling på sånn nettverks instillinger og sånn EDIT: Installerte den flvsplitter greia nå å skrudde av brannmuren å da fant 360'n min TVersity Mår jeg skal starte videoer så kommer denne feilmeldingen: Cant't play this content because it may not be supported. For more info, go to www.xbox.com/support. Status code: 69-0480004004. Mangler jeg noen codecs? hvor kan jeg finne disse? EDIT 2: All musikk og bilder fungerer gjennom TVersity. Har også lastet ned en codec pakke som heter K-lite codec pack FULL. Denne skulle visstnok innstallere alt av codecs jeg trengte men jeg kan fortsatt IKKE se på film gjennom 360'n uansett format!! Jævla drit! Endret 21. mai 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Sjekk om du kan spille av filmen i media player på windows. Hvis du ikke kan det har du ikke rett codec. For å få xboxen til å finne pc'en med tversity så må du enten slå av brannmuren eller legge til TCP/UDP 41952 samt exe filen i windows brannmuren. Da skal det virke. Flvsplitter er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Last ned Orb. TVersity suger! Etter jeg innstallerte orb fungerte alt etter 5 minutter mens TVersity fortsatt var umulig å spille av video på gjennom 360'n Endret 27. mai 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå