Trust_NObody Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Heisann, har tenkt å kjøp ny cd/mp3 spiller til bilen, men ser at det ikke går. Hvordan fixer man noe sånt? eller går det rett og slett ikke? Kan da ikke ta av hele orginal dekselet på bilen bare for å sette in en ny spiller?!?!?!?!? Endret 19. mai 2007 av Trust_NObody Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Det er sikkert vanlig DIN spor bak, Men hva tenker du på? En spiller til 600 i stede for orginalen som ser bra ut og er garantert bedre! Du får kontakte bil levrandør for råd, de har sikkert pynteplater. Endret 18. mai 2007 av kaffi Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Finn en forhandler her: http://www.mercedes-benz.no Si at du er på jakt etter ny cd front type din standard til en E-220 2004 mod (stemte den?) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 tja, jeg har akkurat gjort en undersøkelse, å det finnes forskjellige bokser som du kan sette etter spilleren som står i bilen. Slik at du får bedre lyd i bilen, men samtidig kan beholde den spilleren som står i bilen. Du kan til og med koble forsterkere til slike bokser. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Lol, du kan ikke seriøst vurdere å bytte ut den orginale spilleren med en Eltax spiller?? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 tja, ville nok heller ha sett litt nærmere på Alpine og Pioneer. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Tror du bare skal beholde orginal-spillern istedet for og bytte den ut med det søppelet der. Legg noen tusenlapper i en Pioneer eller en Alpine spiller, så tror jeg du kommer langt bedre ut av det. Kvalitet koster! Kvalitet over kvantitet! Husk det når du skal kjøpe bilstereo. Lenke til kommentar
Trust_NObody Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Tja eltax er dårlig sikkert, men jeg vil ha en stero som spiller av mp3 filer direkte fra en ekster'n mp3 spiller. Jeg for kontakte mercedes gjengen og spørre de. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg er redd du forringer verdien på bilden din om du skifter ut den spilleren du har i dag. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 derfor burde han lete etter en av de boksene man har bak spilleren i stedet. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Beklager at jeg blander meg inn i bilen din, men det kommer til å bli utrolig stygt hvis du mener å bytte ut den originale spilleren i bilen der. Du får kjøpt FM-sender på Clas Olson som sender ut et FM-signal fra mp3 spilleren som du kan søke inn på radioen igjen. Dette ville jeg mye heller gått for. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10697 Der kan du finne FM-sendere http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=8740518 Her er den fra Clas Ohlson Andreas-J Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vet ikke hvor integrert spilleren er med resten av bilen, men ser ikke noe problem i å sette inn en egnet spiller der. Blir dumt med en Eltax spiller i ei såppas ny Merce, så du burde nok legge litt mer i det. Hvor bor du hen forresten? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Du burde gå for en alpine med rattstyring vertfall. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hvis du har ipod så kan du kjøpe Mercedes sin originale ipod interface. Ipod`n monteres da inne i hanskerommet i en egen holde med ipod plugg, slik at du kan ta den inn/ut. All lyd kommer da inn på det originale anlegget, all sporinfo etc på skjermen og ipoden styres fra rattet. Hvis du ikke har ipod, men heller en annen mp3 kilde kan du, hvis du ikke har, ettermontere aux inngang i hanskerommet. Det er en standard mini-jack plugg. Du får da lyd inn, men kan kun regulere volumet via det originale. Skip track etc må gjøre på mp3 spilleren din. Hvis du har CD skifter bak dekselet hvor nødblinkbryteren sitter kan du se om den tar mp3 cd. Hvis ikke kan du bytte den/ettermontere en nyere type og du får 6 mp3 plater fullt integrert. Endret 23. mai 2007 av Chasin Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Spør som sikkert en del andre, hvorfor skifte til en uorginal ? Låten i E220 er jo faktisk veldig bra. Hvertfall på Avantgarde modellen som vi har. Usikker på om det er forskjellige typer anlegg i disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå