Mysterian Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Noen som har Logitech Z-5500 Digital, og kan eventuelt svare meg om dette kan brukes kun til PCn eller er det mulig å sette den opp som hjemmekino i stua? Håper på noen svar snarest da jeg er usikker på alle disse ledningene som ligger rundt, og om jeg eventuelt må kjøpe noen andre ledningen for å få dette til å fungere. http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=436...01Z&testid=1398 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Går fint an å bruke sammen med tv, du trenger bare en stereo minijack - 2x phono\rca overgang, dette får du kjøpt på Elkjøp, Expert o.l. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Den kan brukes til det meste (alt) om du har rette kablene. Hvilket TV skal den kobles til? (ikke alle har phono/rca). Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du kan jo også koble den til via hodetelefon-utgangen på TV-en med en mini-jack til mini-jack stereokabel. Er få TV-er som ikke har hodetelefon-utgang. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fortsatt ingen som bryr seg om at angående anlegg som det skal det spørres på Pc-høyttaler og lydkort forumet? On topic er det jo ganske lett å koble den slags anlegg til tv, pleier jo de å ha med en minijack som du putter i pcn,bare å putte den inn i hodetelefonutgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå