_nicholas Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei. Jeg har en fjernkontroll til min HP Pavilion dv 9060, og her om dagen formaterte jeg. Etter dette fungerte ikke fjernkontrollen lengre. Fjernkontrollen sender IR signaler til pcen. Kan det være at jeg ikke har instalert et program jeg trenger for at det skal virke, hvis det er et program man trenger kan noen linke til det? Jeg har testet å bytte batteri på fjernkontrollen, men fortsatt ingen respons. Takker for svar Lenke til kommentar
frivilje Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei. Jeg har en fjernkontroll til min HP Pavilion dv 9060, og her om dagen formaterte jeg. Etter dette fungerte ikke fjernkontrollen lengre. Fjernkontrollen sender IR signaler til pcen. Kan det være at jeg ikke har instalert et program jeg trenger for at det skal virke, hvis det er et program man trenger kan noen linke til det? Jeg har testet å bytte batteri på fjernkontrollen, men fortsatt ingen respons. Takker for svar 8640066[/snapback] Har du installert den HP-cden du fikk med, på nytt (der ligger alle drivere)? Det måtte i alle fall jeg gjøre etter å ha installert Vista.. Endret 18. mai 2007 av frivilje Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg fikk ikke med noen HP cd da jeg kjøpte, men jeg brant ut en oppstartsdisk. Får se om det ligger der . Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå