Gå til innhold

Store problem med 6800 GT

Anbefalte innlegg

Har fått tak i eit brukt BFG 6800 GT OC, som eg er i ferd med å installere i ein gammal pc eg har ståande.

Systemet består av:

Aopen 450W PSU

Epox EP-ERDA+ (nforce2 400)

3200+ (166mhz)

2x 512 kingston 2-3-2-6

og så dette nye kortet

Windows XP

Norton Antivirus 2007

Fekk berre så vidt sett inn prosessoren før eg for ut for å reise 4 månadar sidan. Den har aldri køyrd på sine påtenkte 2333 mhz i min pc..

Uansett: Eg monterer alt i hop og aktiverer windows xp på nytt (latterleg opplegg). Når eg kjem inn i Windows, som ikkje er alle gongar eg prøver, finn musa som regel på å sprette rundt på skjermen og til slutt låse seg.

Det neste som kan skje er at tastaturet låser seg.

Blåskjerm førekjem ved oppstart av og til.

Har prøvd å stille på ein god del ting, frekvens (fsb), minnefrekvens og volt. Berre for å sjå om det kunne ha noko å seie, men alt til inga nytte.. Har og prøvd å installere xp på ein tom disk for å finne ut om det var virus, ingen forskjel..

I og med at systemet ikkje låste seg slik medan geforce2 gts stod i, er min ide at det er skjermkortet det er noko gale med. Men det er ikkje dermed sagt at dette er riktig.

Det er kjøpt brukt, originalkjølar (overklokka frå fabrikk). Selgar sa det aldri hadde vore vidare klokka og at det var i fin stand (ser i alle fall fint ut).

Hjelp trengst i haugevis, glad for alle svar og forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nok det. Vanskelig å unngå den pipelyden som kjem om du ikkje gjer det.

8645584[/snapback]

Har du skilt lastene på strømforsyningen, så ikke alle enhetene trekker strøm fra samme rail i PSU? Det bruker å stå på psu hvor mye strøm den gir på 12V. Som regel gul ledning på første rail, og gul/svart på andre.

Lenke til kommentar
Er rimeleg sikker på at eg har prøvd med dei ulike kablane på både skjermkort og harddisk, samt kobla fra alt som ikkje er bruk for. Men skal prøve med ei ekstra straumforsyning til berre skjermkortet.

8653556[/snapback]

Såfremt det ikke er feil på den forsyninga du allerede har, vil ikke det utgjøre noe. 450W er i utgangspunktet mer enn nok. Du har ikke en annen AGP maskin i nærheten bare for å teste kortet der da?

Lenke til kommentar

Jo, har det nemlig. Var berre litt redd for å sette 6800-en i ein 4x-slot, men fant ut at dette ikkje var farleg. Er jo samme volten.

Uansett har eg kome fram til at hovudkortet rett og slett har teke kvelden. Har prøvd alle kombinasjonar på eit anna hovudkort eg har, som er eldre. Og her fungerer både xp2000+, xp3200+, pc3200-minne, pc2100-minne, gf2 gts og gf6 om ein kvan.

Nytt hovudkort er bestillt, så alt skulle vere i den skjønnaste orden om ikkje så lenge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...