Korka Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei, jeg har et problem på amentio. Jeg vil helst betale med postoppkrav når jeg skal kjøpe mine datadeler men de har bare 3 betalingsmåter cresco, kredittkort og forhåndsbetaling.... Er det noe jeg har oversett eller noe? Endret 18. mai 2007 av korka Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg vil helst betale med postoppkrav når jeg skal kjøpe mine datadeler men de har bare 3 betalingsmåter cresco, kredittkort og forhåndsbetaling.... Er det noe jeg har oversett eller noe? 8640011[/snapback] Siden varene med WebMercs-systemet blir sendt direkte fra hver leverandør blir det nok problematisk med postoppkrav.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Åja, jeg er 13 år og jeg fikk ikke lov til å bestille med forhåndsbetaling i hvertfall så det blir sikkert kredittkort da Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kredittkort eller forholdsbetaling? altså, det spiller ingenrolle... forholdsbetaling på amentio er 100% trygt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har betalt med forskudd derfra engang. Gikk helt problemfritt det. Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Tror du må alliere deg med noen med et kredittkort. Du kan jo også spørre om et KIDnr. og et kt.nr for forhåndsbetaling. Kredittkort eller forholdsbetaling? altså, det spiller ingenrolle... forholdsbetaling på amentio er 100% trygt. 8640849[/snapback] Hvordan foregår egentlig forholdsbetaling? Er det noe nymotens greier eller har det eksistert lenge? Wollis. Endret 18. mai 2007 av Wollis Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kom for en uke elns siden ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå