BigJackW Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei Har en Rieju RS2 Matrix 04-modell. Når jeg først kommer opp i 6-7k omdreininger kjenner jeg at den drar jævli godt og motoren går riemlig reint. Men under 6k så er det som om den ... vet ikke helt men den er lissom dau. Noe å gjøre med dette? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hviken trim har du? Hva mener du med at den går reint? går den fint opp på turtall til 6-7 Rpm so kommer den? Er vel helt vanlig med mopeder det da, min og var sånn... Men det kan jo hende du har litt tung dreving eller noe sånn? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Jupp, jeg har annet drev forran, Yasuni Effektanlegg og dysa opp med dysa som fulgte med effektanlegget. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hmm min Rs2 var akkurat sånn, hadde akkurat samme trim og Den var treig opp til 6-7k rpm så kom den sikkelig, du kan jo prøve og dreve den ned litt da. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Nei. Ville bare vite om det skulle være slik. Men da er det greit siden det virker som om det skal være slik. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 at den er dau på starten er helt normalt , for yasuni er et toppdrags anlegg . med Metrakit anlegget mitt på GPRen drar den ikke skikkelig før 6-7K omdreininger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå