sir-alex Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg bare lurte på om Hd-dvd spilleren man kan få kjøpt eksternt til Xbox 360 er sonefri? Kan man foreksempel kjøpe den fra USA, og kjøpe HD-filmer i Norge?? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg bare lurte på om Hd-dvd spilleren man kan få kjøpt eksternt til Xbox 360 er sonefri? Kan man foreksempel kjøpe den fra USA, og kjøpe HD-filmer i Norge?? 8639957[/snapback] Ja, den er sonefri. Både spilleren og HD DVD formatet er sonefritt. Du kan kjøpe både spilleren og filmene fra hvor du vil i verden. Mitt drev er orginalt fra USA. Vel og merke så tar spilleren "sonen" som xboxen selv tilhører med tanke på vanlige DVD filmer. Dvs at du kan kun se sone 2 DVD filmer på den så lenge Xboxen selv er sone 2. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Snodig... Hvorfor merkes da HD DVD-er med sone? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Snodig... Hvorfor merkes da HD DVD-er med sone? 8640136[/snapback] For å merke opphavet til utgivelsen? Er ikke sikker selv, men det er jo en grei måte å vise hvilken utgivelse HD DVD'en er. Det er enkelte forskjeller mellom utgivelsene Europa og USA, slik som at den Europeiske utgivelsen av Serenity har et ekstra segment under ekstramaterialet osv. Sonemerkingen har pr i dag ingen virkning bortsett fra merking, ikke så langt jeg vet i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå