Bozzeye Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Du har eit bilete og skal lage strekar som liknar regn. Det skal vere animasjon. Er det ein enkel måte å lage strekane? Ellers har eg ei aning om korleis ein gjer det. Edit: Endra emnetittelen fordi eg har eit lite spørsmål, derfor er det ikkje vits (eller gåte) å lage ny tråd: Nokon som veit kvar 'Create layer for each new frame' knappen er? Endret 18. mai 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
since91 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) http://www.devclever.com/rain.html Edit: Men du må ha photoshop da... Endret 18. mai 2007 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Takk for svar. Skal sjå på det. Og ja, eg har PhotoShop. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Veit du kor 'Create layer for each new frame' knappen er? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Det står i tutorialen ... Now, on your 'animation' palette, click the arrow to the right hand side and make sure that 'Create layer for each new frame' is unchecked. Altso, øvst til høgre i Animation-paletten er det ei lita pil, klikk på den og du får opp ein meny. Har du CS3 ser den kanskje slik ut i staden: Endret 18. mai 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Tusen takk! Veit ikkje kva eg skulle gjort utan deg. Takk for all hjelp du har gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå