Gå til innhold

Nikon D70 vs. D100 vs. D2H

Anbefalte innlegg

Eg heldt for tida på å sjå etter digitalt speilrefleks, og lurar veldig på kva kamera eg skal kjøpe. Eg har ikkje så mykje pengar, difor satsar eg på å kjøpe brukt.

Deal 1:

Nikon D100 med sb-28DX blitz, batterigrep og to ekstra batterier til kr. 4 500,-

Er dette ein god deal? Nikon D100 er jo eit relativt gamalt kamera, er dette dumt?

Dette er jo ein deal der eg får med mykje ekstrautstyr, så eg er mest tiltrukke av denne handelen, men eg er usikker på korleis kameraet er. Ein som eg snakka med, meinte at D100 har dårlegare dynamikk enn nyare kamera som for eksempel D70.

Deal 2:

Nikon D2H, intet ekstrautstyr til kr. 9 000,-

Ganske gamalt kamera, dette også. Er det verdt så mykje?

Deal 3:

Nikon D70 til kr. 2 800,-

Eventuelt D70 med kitobjektiv (18-70) til 4-5000 kroner med minnekort.

Heller det?

Eller skal eg scrappe alle desse forslaga og heller satse på eit nytt Nikon d80 med batterigrep til omkring 9 500 kroner? Er det verdt å betale så mykje meir for eit kamera som berre er litt nyare?

I tillegg synes eg det er veldig dumt at det ikkje er mogleg å få tak i noko skikkeleg batterigrep til D70. Dette er ganske negativt, fordi eg har store hender og har lyst på eit kamera som passar godt i hendene mine.

Dette blir forresten mitt første digitale speilreflekskamera. Det skal i hovudsak bli brukt i studio, street-fotografi, naturfoto og portretter. Ganske allround, eigentleg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deal 1:

Nikon D100 med sb-28DX blitz, batterigrep og to ekstra batterier til kr. 4 500,-

Er dette ein god deal? Nikon D100 er jo eit relativt gamalt kamera, er dette dumt?

Dette er jo ein deal der eg får med mykje ekstrautstyr, så eg er mest tiltrukke av denne handelen, men eg er usikker på korleis kameraet er. Ein som eg snakka med, meinte at D100 har dårlegare dynamikk enn nyare kamera som for eksempel D70.

Det er en ganske grei deal, men som du sier er det litt dårligere dynamikk i forhold til D70s og nyere kameraer... Det er uansett ikke noe dårlig kamera, men du kan bl.a. ikke bruke i-TTL-blitzer, som gir deg mer avansert blitzstyring.

Deal 2:

Nikon D2H, intet ekstrautstyr til kr. 9 000,-

Ganske gamalt kamera, dette også. Er det verdt så mykje?

Ikke så gammelt heller... Den "lille oppgraderingen" D2Hs er fremdeles i salg, og koster rundt 25000 kr. Eneste synlige oppgradering er høyere oppløsning på skjermen, 230000 vs 210000 pixler, resten må ligge i signalbehandling og ergonomi, for de andre spesifikasjonene er like. Jeg tror faktisk at det er veldig lite forskjell på de områdene også.

Men om det er egnet som første SLR er jo en annen sak. Det er et proffkamera, på godt og vondt. Det er stort, tungt og neppe noe du tar med deg overalt. En D70s kan være med mange steder der D2H(s) blir liggende hjemme...

Deal 3:

Nikon D70 til kr. 2 800,-

Eventuelt D70 med kitobjektiv (18-70) til 4-5000 kroner med minnekort.

Heller det?

Kanskje det beste forslaget for nybegynneren...

Eller skal eg scrappe alle desse forslaga og heller satse på eit nytt Nikon d80 med batterigrep til omkring 9 500 kroner? Er det verdt å betale så mykje meir for eit kamera som berre er litt nyare?

I tillegg synes eg det er veldig dumt at det ikkje er mogleg å få tak i noko skikkeleg batterigrep til D70. Dette er ganske negativt, fordi eg har store hender og har lyst på eit kamera som passar godt i hendene mine.

Vanskelig å si hva du skal gjøre. Jeg tror jeg hadde lett litt etter et D70s, og fulgt med på lokale fotobutikker og nettbutikker også, etter nytt. Det er mulig å få D70s nytt til under 6000 kr...
Lenke til kommentar

Etter å ha sovet på det, trur eg at eg går for deal 1, siden det følger så mykje ekstrautstyr med. Viss eg kjøper d70 vil eg på eit eller anna tidspunkt investere i ein blitz, og ein skikkeleg blitz kjem jo fort opp i 2 000 kroner. No får eg eit bra kamera, batterigrep, to batterier, blitz og softbox til blitzen for mindre enn prisen av eit nytt d70s.

Lenke til kommentar
Etter å ha sovet på det, trur eg at eg går for deal 1, siden det følger så mykje ekstrautstyr med. Viss eg kjøper d70 vil eg på eit eller anna tidspunkt investere i ein blitz, og ein skikkeleg blitz kjem jo fort opp i 2 000 kroner. No får eg eit bra kamera, batterigrep, to batterier, blitz og softbox til blitzen for mindre enn prisen av eit nytt d70s.

Ja, bare vær klar over at den blitzen ikke vil være egnet til nyere kameraer. Men det er klart du kan begynne å samle objektiver. Mulig også at en ny SB-600-blitz vil fungere på dette kameraet (med begrenset funksjonalitet, selvfølgelig), det må noen andre svare på.

D100 er uansett et meget bra kamera, det er det ingen tvil om...

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Har D100 og D200 og er imponert over hvor godt D100 henger med når det gjelder bildekvalitet og ergonomi. Tror du kan få mye glede av det kameraet. Nye blitser er ikke noe problem på D100. Av en eller annen grunn så syns jeg blitsbildene blir mye bedre med SB-800 en SB-80 som kom sammen med D100.

Lykke til med valg av kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...