ScratchMyTail Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg har en Minidisc av typen Sony NET MD Walkman MZ-N505. Og en mikrofon av typen Sony ECM-DS70P. Jeg har forsøkt å bruke disse to til å ta opptak av lyd, men såklart fungerer det ikke. Mikrofonen fungerer når jeg kobler den til pcen. Og minidiscen klarer å recorde fra kilder som feks CD-spillere osv. Jeg lurer derfor på om jeg må investere i en slags batterybox som forsterker signalet som kommer fra mikrofonen? MVH ScratchMyTail Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 ja line in og mic inn er så absolutt ikke det samme Lenke til kommentar
ScratchMyTail Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 jaline in og mic inn er så absolutt ikke det samme 8643344[/snapback] Hmmm.. Hva anbefaler du meg å gjøre for å få dette til da? Investere i en ny MD ? takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 kjøp mikrofonforsterker google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå