Gå til innhold

skru av viften når pcen flyttes?

Anbefalte innlegg

har denne viften her:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl

den e stor og tung, og hovedkortet ble litt buet når eg satt det inn i kabinettet med viften montert (når eg holdt det loddrett med hendene, ikkje etter at det ble skrudd fast). bør eg ta viften ut før eg flytter pcen?

og en ting til: i kabinettet var det markert opp hvilke hull eg skulle skru fast hovedkortet i, men etterpå så eg at det var 2 ekstra hull i hovedkortet som sto over noen umarkerte hull i kabinettet. bør eg bruke de? tror de var litt nedenfor cpuen..

edit: formulerte meg litt feil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker =)

angående viften så bråker den noe sinnsykt forresten.. men kjøler bra.. (cpu ligger på 40-42°C). men den må byttes, blir gal i hodet av 7000+rpm konstant.. bare en advarsel til de som ikkje leste om den viften i en annen topic her, styr unna hvis du liker fred i huset..

Lenke til kommentar

allt med måte...

tror ikke d blir farlig før blokka veier rundt 1/2kg.

Du kan jo undersøke om du har flere "avstandsskruer" under hk som du kan feste, men hovedproblemet er at festene på cpu bracketten ryker/de plastgreiene som klipsen henger på)

Vist du tar d litt rolig under frakt a kabinett burde det ikke være noe problem.

lykke til :wink:

Lenke til kommentar

takker =)  

angående viften så bråker den noe sinnsykt forresten.. men kjøler bra.. (cpu ligger på 40-42°C). men den må byttes, blir gal i hodet av 7000+rpm konstant.. bare en advarsel til de som ikkje leste om den viften i en annen topic her, styr unna hvis du liker fred i huset...

Hvilken CPU har du? Min ligger på 39 grader idle med en GlobalWIN TAK68 @ 3500 rpm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...