knetrom Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 har denne viften her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl den e stor og tung, og hovedkortet ble litt buet når eg satt det inn i kabinettet med viften montert (når eg holdt det loddrett med hendene, ikkje etter at det ble skrudd fast). bør eg ta viften ut før eg flytter pcen? og en ting til: i kabinettet var det markert opp hvilke hull eg skulle skru fast hovedkortet i, men etterpå så eg at det var 2 ekstra hull i hovedkortet som sto over noen umarkerte hull i kabinettet. bør eg bruke de? tror de var litt nedenfor cpuen.. edit: formulerte meg litt feil.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Denne kjøleren er ikke spesielt tung, og siden festeklipset benytter seg av alle hakene på CPU-sokkelen kan du trygt flytte PC'en med kjøleren på. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 takker =) angående viften så bråker den noe sinnsykt forresten.. men kjøler bra.. (cpu ligger på 40-42°C). men den må byttes, blir gal i hodet av 7000+rpm konstant.. bare en advarsel til de som ikkje leste om den viften i en annen topic her, styr unna hvis du liker fred i huset.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 allt med måte... tror ikke d blir farlig før blokka veier rundt 1/2kg. Du kan jo undersøke om du har flere "avstandsskruer" under hk som du kan feste, men hovedproblemet er at festene på cpu bracketten ryker/de plastgreiene som klipsen henger på) Vist du tar d litt rolig under frakt a kabinett burde det ikke være noe problem. lykke til :wink: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 takker =) angående viften så bråker den noe sinnsykt forresten.. men kjøler bra.. (cpu ligger på 40-42°C). men den må byttes, blir gal i hodet av 7000+rpm konstant.. bare en advarsel til de som ikkje leste om den viften i en annen topic her, styr unna hvis du liker fred i huset... Hvilken CPU har du? Min ligger på 39 grader idle med en GlobalWIN TAK68 @ 3500 rpm. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 har AMD Athlon XP2000+ ligger for det meste på 40 uansett om det e idle eller bruk virker det som.. men eg har bare brukt pcen i noen dager.. ser du har likt opplegg som meg, kanskje eg burde kjøpt lik vifte som deg.. eneste dumme e at eg e tom for penger =( har lyst på denne, 19dB: http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=M...ISTST1&toc=3810 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Når dere kommer opp i viften som veier så mye som SIlent Viking f.eks, bør vifta fjernes ved evn. flytting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå