eirikch Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg holder på å lage en side i front page.... Så ville jeg gjærne ha en litt fin logo og litt tøff. Og det er jo ikke så lett å lage i front page, så jeg skaffa meg adobe photoshop 7.0.... Der laget jeg en fin logo til siden min... Men til all mitt arbeid, fikk jeg en melding. At front page 200 ikke støtter denne filtypen... Er det noen måtter å få den loggoen inn på siden min alikevel.... jeg håper på svar fort... Hilsen en gal mann Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 I Photoshop: Save as.. Velg Jpeg. FrontPage vil ihvertfall kunne bruke denne fil-typen (håper jeg forstod spørsmålet rett) Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 SHIT+CTRL+ALT+S = Save For Web. Det er det du vil ha. Du finner det sikkert under filmeny'en som "Save For Web" også. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg ville vel brukt "Save for Web" i Photoshop. Da får du et jpeg bilde, (som frontpage støtter), samtidig som du kan komprimere etter eget ønske. File - Save for Web.. Hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Save for web ja, så ville jeg droppa FrontPage. Dreamweaver er et mye bedre wysiwyg verktøy for HTML enn FrontPage er. - Judaz - Lenke til kommentar
fanti Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 men det er en god del vanskligere å bruke, så frontpage funker bedre i mange sammenhenger bedre enn større program som dreamweaver :o jeg syns frontpage98 funker aller best til å lage grunnoppsettet for tabeller osv i. enkelt kjapt og billig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå