frankpettersen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Når jeg logger meg inn på "forsiden" til forumet, klarer jeg ikke å finne noen link til søkesiden.. Dette gjelder hovedsaklig når jeg logger meg på via gamer.no sitt "grensesnitt". Går jeg inn på forumet via hardware.no, får jeg opp bruker-menyen på venstre side. Der finner jeg også link til søkesiden.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Om du vel eit skin frå nedtrekksmenyen heilt nede til venstre på forumet skal dette verte brukt kvar gong du logger deg på forumet. Men eg reknar med det er ein feil at linken til søkefunksjonen manglar frå Gamer.no-skinet, so det hadde vore flott om det vart retta. Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 ah, var ikke klar over skin-funksjonen. Da kan feilen klart avgrenses til at gamer.no-skinet mangler søkelink . Takk for tipset Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Gamer.no er klar over manglane i skinnet, og har tenkt å utbetre det når dei får tid. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8136963 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg