galskapen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg har noen cder med Fedora på og prøver å innstallere, men veiviseren vil ikke finne noen harddisker. Jeg har to harddisker koblet til s-ata portene. Er det noen som har et bra svar? Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Da støtter vel ikke kernelen i FC kontrolleren din da. Hvis det er en eldre versjon av FC prøv med en nyere versjon. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Tror jeg har den nyeste. Lasta ned for noen dager siden bare.. Men hva skal jeg gjøre da? Vil gjerne ha Fedora.. Ubuntu kan også gå hvis det løser problemet.. Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvilket hovedkort har du? Du kan iallefall prøve Ubuntu(trenger ikke å installere), se om den finner diskene dine. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Hovedkortet heter ECS P965T-A.. Laster ned Ubuntu og sjekker om det funker bedre. Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Fedora 6 har for gammel kernel, brikkesettet ditt er støttet i kernel 2.6.19+. Ubuntu skal fungere fint da den har 2.6.20 Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Aha, tusen takk for hjelpen! ^^ Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Har brent Ubuntu-isoen på en dvd og prøver å innstallere, men når jeg starter innstallasjonen, får jeg en feilmelding: /bin/sh: cant access tty; job control turned off ata7.00: failed to set xfermod (r_mask=0x4) Hva i huleste betyr dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå