Gå til innhold

Meget dårlig mottakelse.

Anbefalte innlegg

Ingen grunn til å deppe fordi man får dårlig respons på tråden, hell jeg har selv lagd idiotiske tråder fordi jeg kjeder meg.

Når du lager en tråd prøv å spør deg selv om posten bidrar til en diskusjon.

Ta for eksempel en av dine tråder: Rockens Mestere - hvem er best?

Hvem er best? Judas Priest, Iron Maiden, Metallica, Black Sabbath, Manowar eller Deep Purple?

Vet ikke hvordan jeg lager poll, så bare diskuter fritt!...

Du burde ikke la folk diskutere fritt, da kommer det på off topic på sekundet. En moderator slengte med:

Ubegrunnede tilbakemeldinger blir slettet uten forvarsel! ~Moderator

Da har du kanskje lært at du må be folk begrunne hvorfor de akkurat velger det bandet de gjør.

Lykke til videre :thumbup:

Edit: Selve topicen om hvem som er best er ganske utydelig, hva er det du mener? Favorittbandet? Lyd? Hva er best? Best i sjangeren kanskje?

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke forvente mye diskusjon rundt det emnet du lagde.

Jeg lager ikke en tråd i TV-serie forumet. Hvilken serie er best av Friends, Prison Break og Først & Sist. Man kan ikke kåre den beste av sånne ting siden det er så subjektivt.

Lenke til kommentar
Ingen grunn til å deppe fordi man får dårlig respons på tråden, hell jeg har selv lagd idiotiske tråder fordi jeg kjeder meg.

Her sier du jo inndirekte at tråden hans er idiotisk?

8641132[/snapback]

Hmm, ja ser hva du mener :ohmy: Ser ikke hvorfor jeg skrev den siste delen på setningen heller, tenkte vel å vise at man ikke trenger å slutte på et forum fordi første tråden ikke ble god.

Folk lager dårlige tråder i hytt og pine :thumbup:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Sorry. Jeg så ikke at du var ny. Har også påpekt det i den andre tråden.

Jeg kjøper argumentet med at noen av postene var unødvendig, kanskje også min. Når det er sagt startes tilsvarende tråder som din to-tre ganger i uken, og enkelte begynner å bli lei dem.

Som jeg skrev i den siste posten min i den andre tråden, bør du bruke søkefeltet neste gang du har tenkt å starte en ny tråd.

En annen ting som kan være lurt å vite om et diskusjonsforum, er at ting skal diskuteres her. Det nytter ikke å grine hver gang noen er uenig med deg. Om noen mener din forgje tråd var tåpelig, må de få mene det. Du kan fint være uenig, men andre må få ha sine meninger.

Ellers ønsker jeg deg velkommen til forumet. Du vil, om du fortsatt ønsker å være her, innse at det finnes utrolig mange hyggelige mennesker her.

Henrik :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...