Gå til innhold

Meget dårlig mottakelse.

Anbefalte innlegg

Jeg legger ut denne på musikk, fordi jeg var mest aktiv her.

Hei, jeg registrerte meg for ikke lenge siden på dette forumet, med håp om noen bra diskusjoner. Etter EN post, ble jeg slaktet! Den var kanskje ikke så god, men det er jo lov å skrve hva man vil!? Jeg fikk masse komentarer om at jeg ikke skrev gode inlegg, at jeg var en idiot osv. Tusen takk for god mottakelse... :mad:

Derfor har jeg bestemt meg for å slutte.

Takk for meg. For et diskusjonsforum... Når jeg lager en diskusjon blir jeg jo omtrent drept... Jeg blir ikke å se her mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommentarene om du var en idiot må du ha fått på PM, alt jeg ser er en del innsigelser om at tråden din var litt, hva skal man si, ufullstendig og formet etter din personlige smak :)

Om du slutter eller ikke må sannelig bli opp til deg, men du overreagerer litt. Det er i alle fall min mening.

Lenke til kommentar
Kommentarene om du var en idiot må du ha fått på PM, alt jeg ser er en del innsigelser om at tråden din var litt, hva skal man si, ufullstendig og formet etter din personlige smak :)

Om du slutter eller ikke må sannelig bli opp til deg, men du overreagerer litt. Det er i alle fall min mening.

8639302[/snapback]

'

Ikke for å høres ut som en sippeunge, men når jeg lager min første post på et forum jeg aldri har vært på så... Og ja, fikk en del pm. Gidder nok ikke lage ny bruker. Får holde meg til Ironmaiden forumet... Hadet!

Lenke til kommentar
Må bare spør..

Du har 11 postet, hva du har på off-topic vet ikke jeg...

Men har du virkelig fått dårlige tilbakemeldinger fra alle på forumet med 11 poster  :roll: ?

8639362[/snapback]

Tror dere skjønner hva jeg mener... På første post var det noen som svarte på spørmålet og resten bare klaget...

Lenke til kommentar

Eneste komentaren jeg så som kanskje hadde en litt sterk tone, var den om at hele tråden var idioti, da smaken er forskjellig fra person til person. Noe fyren forsåvidt hadde rett i, men de andre var jo innlegg med poeng som at du manglet mange band osv, og når topic tittel er som det er, kan du ikke regne med at folk bare vil holde seg til dine favoritter.

Og om du fikk pms som var verre enn noen av postene, raporter dem til en mod, lite poeng å bli fornærmet over at folk ikke er enige med deg.

Lenke til kommentar

Sjangerhoring og diskusjon er jo en selvfølge når man starter en poll om hva som er best innen en sjanger. Folk er ikke enig om hvilke band som faller innfor sjangeren engang, så hvordan skal det ikke bli diskusjon og krangel om hva som er best?

Alt innen musikk er så veldig subjektivt. Det blir litt for dumt å bli fornærmet når noen er uenig eller kommer med forslag til nye band. Ta det som konstruktiv kritikk eller noe.

Vi er egentlig ganske greie folk syns nå jeg

Lenke til kommentar

Det er nok noen folk på forumet som skal være litt kjepphøye og prøve å "ta" de som ikke klarer å lage like perfekte poster som seg selv her inne. Det har jeg lagt merke til. Men du burde ikke gi deg med forumet allerede! Det er et flott forum og ekstremt mange flotte og kloke mennesker her! Etterhvert blir du vannt til hvordan det er å være her og ting går smurt ^^,

Lenke til kommentar
Jeg legger ut denne på musikk, fordi jeg var mest aktiv her.

Hei, jeg registrerte meg for ikke lenge siden på dette forumet, med håp om noen bra diskusjoner. Etter EN post, ble jeg slaktet! Den var kanskje ikke så god, men det er jo lov å skrve hva man vil!? Jeg fikk masse komentarer om at jeg ikke skrev gode inlegg, at jeg var en idiot osv. Tusen takk for god mottakelse... :mad:

Derfor har jeg bestemt meg for å slutte.

Takk for meg. For et diskusjonsforum... Når jeg lager en diskusjon blir jeg jo omtrent drept... Jeg blir ikke å se her mer.

8639206[/snapback]

Du registrerte deg i går, tviler sterkt på at folk har rukket å kritisere deg så mye som du får det til å virke som. Jeg tror du skal gå et annet sted om du leter etter medlidenhet, det er tross alt 70.000 medlemmer på forumet her. Ingen vil savne en som registrerte seg i går.

Lenke til kommentar
Forumet er helt OK! Visst man ikke ta littegrann dritt, så er det bye-bye!

8639688[/snapback]

pokker meg enig med deg!

Folk er og blir forskjellige...uansett... MAn faår bare gi faan i de som irriterer deg. Trur du ikke det er mange på forumet jeg irriterer meg over:P? ganske mange faktisk...Men jeg har aldri klaget "dirkete" til en person. prøver og holde meg... Men man bør ikke lage noen post hvis man legger opp til diskusjon og ikke liker å tåle litt kritikk selv.

det her ble venaskelig og forsåt tipper jeg:P :roll: men håper du skjønner poenget mitt.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Snakk om å være hårsår. Ikke alle poster blir like godt mottatt, men såpass må man rekne med. Hvis man ikke tåler litt kritikk hører man ikke hjemme på noe slags forum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...