Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor mye for min gamle golf?


Anbefalte innlegg

Satser på å selge golfen iløpet av sommeren og lurer da litt på hva som er passende pris.

 

Er en 93.mod, 1.4 CL, rullet i underkant av 200k, god teknisk stand. pen og velholdt!

 

litt ting og tang:

søt liten motor (billig forsikring!) :green:

hellakkert for 2-3 år siden

nye lykter hele veien, xenon kit

17" alu sommer, 15" alu vinter.

stæsh: liten spoiler, speil, potta, senk..

innvendig er den ganske orginal, bytta til mk4 girkule og mansjett, og montert armlene.

av stereo så tenkte jeg la 3 veis frontsett, cd spiller og alt av kabler til sub/forsterker følge med.

 

hiver med litt bilder:

 

Har bytta sideblinkere og grøft/tåkelys siden disse ble tatt

post-16510-1179494192_thumb.jpg

 

post-16510-1179494200_thumb.jpg

 

 

Et med vinterfelga på:

post-16510-1179494206_thumb.jpg

 

 

Ke du trur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror han kan få opp mot 20,000 for bilen :yes: For det første ser den strøken ut, han sier den er velholdt og i god stand. Kommer litt an på hvordan den ser ut inni, men det er en 1993 modell. Det er litt liten motor, det trekker ned, men i den rette målgruppen (bil nr2, konebil, bybil) er det perfekt.

 

Til trådstarter, skal du, som de to andre mener, selge den for 10,000 så kontakt meg først!! :p:innocent:

Lenke til kommentar
prøv å selg den for 25-30k på starten, så kan du senke prisen ned hvis ingen kjøper :)

 

Litt offtopic (sorry):  Hvorfor har de fleste ungdommer lexus lykter bak? Det er IKKE pent. Er ungdom selv, men liker det ikke :dontgetit:

8646547[/snapback]

 

Enig der. Jeg ville satt prisen til HBO 25.000kr. 10.000kr er i overkant av det man må regne med å gi for en 5 år eldre Golf 2 med minst like mange km. Og bortsett fra lexus-lyktene så var jo den der ganske fin. Lexuslykter passer KUN på Lexus og de nye Mazda 6/626. Verste jeg ser er BMW 3-serie med glorete lexus-lykter.

 

edit: 25k er kanskje litt optimistisk ja, men siden det ikke haster med å selge den så skader det ikke å prøve. Den ser jo tross alt strøken ut, og det er viktig for impulskjøpere :)

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
1.4 CL 200000km. 10000 ?

8640096[/snapback]

 

Jepp enig er ikke værdt mer enn 10.000

8640151[/snapback]

Ikke høre på disse to(den ene har ikke kommet i puberteten enda), begge to mener at vw er noe forbanna dritt, og skulle helst sett at vw ikke kostet mer enn 10.000kr ny, hadde du vist de en ihjel rustet japse med 200.000km hadde de sagt 50.000.

 

Xenon er ikke lovlig å ettermontere såvidt jeg har skjønt, må ha automatisk justering av høyden på lysa og lyktespyler.

 

15.000-20.000 burde du få for den hvis den er så veldholdt som du sier.

Endret av trra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ettersom rånere var nevnt som målgruppe, gikk kommentaren min på at ikke så mange av den typen vil være interessert.

 

Motoren holder fint for vanlig kjøring i Norge, en fordel er lav forsikringspremie pga liten motor. Det som trekker ned er lav gearing og 4 trinns manuellkasse, ikke servostyring, ikke ABS.

Lenke til kommentar

Spørs vel om det er mye rust og slikt under bilen også, motoren er generelt lav også. Så den senker nok noe ned.

 

Men ellers ser den jo ut til og være i relativt god stand og godt behandlet, men litt mer info om hvordan den ser ut inni og under etc.

 

Men pris messig tror jeg du ville fått en sum på rundt 28 000 - 34 000. Avhengig hvilken kjøper som kjøper denne.

 

Hvor i Troms bor du forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...