vegavnil Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei Jeg skal på tur til tyskland om ikke så lenge go tenker på å kjøpe en DS. Noen som vet om det er engelsk språk på den. Og DS'n er sonefri ikke sant? Noen som vet om noen problemer ved å kjøpe fra utlandet? Takk for svar Endret 18. mai 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Nå har jeg DS lite kjøpt i Norge og på den kan jeg velge mellom 6 forskjellige språk (henholdsvis Engelsk, tysk, fransk, spansk, italiensk og et annet språk (muligens japansk...). Vil tippe det er det samme på ds-ene i tyskland og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, er det samme på alle Europeiske. Jeg importerte min første DS fra Japan før den kom til Norge, den hadde også engelsk språk (samt alle andre europeiske). Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Flott!Da blir det kjøp Noen som har super mario 64 på ds? Fornøyd? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jau jeg har det. Er et bra spill på DS, eneste minuset hos meg er kamera systemet. Har du ikke spillt N64 versjonen er dette absolut et bra kjøp. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Flotte greier! Da blir det kjøp av det og Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jepp, Super Mario 64 er et supert spill Kan også anbefalle New Super Mario Bros og Pokemon Ranger om du liker Pokemon, Ranger er litt anderledes enn de andre spillene, kanskje morsommere for de som ikke er så gode med Pokemon Hverfall, disse 3 spillene anbefalles helt klart Lenke til kommentar
volund2000 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er litt i mot å kjøpe elektronikk i utlandet. Det er nær sagt umulig å få det fikset dersom det er en garanti/reklamasjonsfeil. Brant meg på en minidisk spiller for leeenge siden. Den virket i en hel uke før jeg fant ut at den hadde en standardfeil som kostet like mye som spilleren å fikse. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Supermario 64 ds har ikke noen som helst frame-rate problemer sant? Hater spill med frame-rate problemer... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Da var Ds med Mario 64 kjøpt, ble fra Norge. Kunne ikke vente Storfornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå