Gå til innhold

Programvare nokia 6300

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg vet ikke hvor god emnetittelen er, men det jeg spør etter er programvaren til mobilen. Ikke til PC-en som hører til mobilen.

Jeg har kjøpt nytt minnekort, klarer ikke å gjøre backup av de programmene som følger med (MiniOpera, Omregn, masse mer nyttig) og så legge de inn på det nye minnekortet, fra det gamle.

Noen som vet hvor jeg kan skaffe de originale programmene som følger med mobilen som vanligvis ligger på minnekortet? Fant ikke noe fra Nokia sine sider.

Takk på forhånd, Jossy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo! Jeg vet ikke hvor god emnetittelen er, men det jeg spør etter er programvaren til mobilen. Ikke til PC-en som hører til mobilen.

Jeg har kjøpt nytt minnekort, klarer ikke å gjøre backup av de programmene som følger med (MiniOpera, Omregn, masse mer nyttig) og så legge de inn på det nye minnekortet, fra det gamle.

Noen som vet hvor jeg kan skaffe de originale programmene som følger med mobilen som vanligvis ligger på minnekortet? Fant ikke noe fra Nokia sine sider.

Takk på forhånd, Jossy

8639005[/snapback]

du må bare putte inn det originale kortet tilbake kopiere stoffet inn på mobilen...ta ut minne kortet byttt med nye og deretter MOVE stoffet til nye minnekort.

sånn har jeg gjort og det fungerte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...