jossy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hallo! Jeg vet ikke hvor god emnetittelen er, men det jeg spør etter er programvaren til mobilen. Ikke til PC-en som hører til mobilen. Jeg har kjøpt nytt minnekort, klarer ikke å gjøre backup av de programmene som følger med (MiniOpera, Omregn, masse mer nyttig) og så legge de inn på det nye minnekortet, fra det gamle. Noen som vet hvor jeg kan skaffe de originale programmene som følger med mobilen som vanligvis ligger på minnekortet? Fant ikke noe fra Nokia sine sider. Takk på forhånd, Jossy Lenke til kommentar
morpheus77 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hallo! Jeg vet ikke hvor god emnetittelen er, men det jeg spør etter er programvaren til mobilen. Ikke til PC-en som hører til mobilen. Jeg har kjøpt nytt minnekort, klarer ikke å gjøre backup av de programmene som følger med (MiniOpera, Omregn, masse mer nyttig) og så legge de inn på det nye minnekortet, fra det gamle. Noen som vet hvor jeg kan skaffe de originale programmene som følger med mobilen som vanligvis ligger på minnekortet? Fant ikke noe fra Nokia sine sider. Takk på forhånd, Jossy 8639005[/snapback] du må bare putte inn det originale kortet tilbake kopiere stoffet inn på mobilen...ta ut minne kortet byttt med nye og deretter MOVE stoffet til nye minnekort. sånn har jeg gjort og det fungerte Lenke til kommentar
jossy Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Åh tusen takk!! Smart Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Men uansett vil jeg anbefale å laste ned siste versjon av Opera Mini. Den som følger med 6300 begynner å bli gammel. Du finner link i signaturen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå