zemtex Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hei Har nå bruk win2k i lang tid nå, men pga masing fra visse personer, så har jeg gått med på å prøve winXP... I den sammenheng lurer jeg på hva for prgramvare/tweaks e.l. som jeg ikke må¨gå glipp av... Det jeg har planer for så langt er - formatering og instalasjon - service pack1 - Dx9 & Calalyst 3.0 - avinstall msn 4.7 og legg inn trillian Jeg vil gjerne endre litt på utseende, slik at det blir både pent og funksjonelt! Så det jeg ber og er som sagt små(og store) nyttige program som dere selv ikke kunnet ha vært foruten! På forhånd takk! MVH ZemteX Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Et litt hendig program er XP AntiSpy, hvor du kan stille inn ting som registreringsstatus, error reporting mm. Du kommer heller ikke utenom Microsofts eget TweakUI, som vel neppe trenger videre presentasjon. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Skal du ha XP er Style XP et must. Der kan du både endre themes eller bare visual style, og login screens. Du bør også laste ner et par boot screens slik du kan erstatte den vanlige kjedelige. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hva heter nå den sida med alle boot- og logon screenene? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 TweakXP. www.tweakxp.com WindowsBlinds. For skinning av XP. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hva heter nå den sida med alle boot- og logon screenene? Tenker du på themexp.org? Den er ofte nede på grunn av for mangen brukere. Har som regel problemer med å komme inn på den siden Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Takk for forslagene! Keep it comming! Men såvift jeg et så er ikke alle de nevnte programme gratis... TweakUI er gratis, men dem andre er vel shareware....(hater registrerings-popups) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Også jeg vil anbefale Tweak-XP Pro sterkt. I tillegg kan du her se hvordan du lett kan fjerne mange minneresidente prosesser/programmer (krever litt mer enn nybegynnerinnsikt for å forstå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå