bigx Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei. noen som vet hvordan man kopler til eksterne harddisk til ps3 slik man kan overføre filer? + Går det an og installere Bearshare eller Limewire eller Torrent client på ps3? Endret 18. mai 2007 av bigx Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Man plugger i den ene USB kontakten i den eksterne harddisken, og så følger du USB-ledningen til du kommer til andre enden på ledningen, den setter du i PS3, og så setter du bare stikkontakten på harddisken i veggen og gjør det samme med PS3, før du slår begge to på. Forutsatt at du har riktig filsystem på harddisken din så virker det fint, hvis ikke må du formatere og skifte filsystem. Torrent o.l. er tilgjengelig via linux, om du har linux installert på PS3. Endret 18. mai 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Forutsatt at du har riktig filsystem på harddisken din så virker det fint, hvis ikke må du formatere og skifte filsystem. 8639316[/snapback] Du må ha FAT32. Dette kan du sjekke ved å høyreklikke på den eksterne harddisken i Min Datamaskin og trykke på egenskaper. Der skal det stå NTFS eller FAT32. Og hvis du har NTFS trenger du ikke formatere, men du skal kunne konvertere til FAT32. Endret 18. mai 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Forutsatt at du har riktig filsystem på harddisken din så virker det fint, hvis ikke må du formatere og skifte filsystem. 8639316[/snapback] Du må ha FAT32. Dette kan du sjekke ved å høyreklikke på den eksterne harddisken i Min Datamaskin og trykke på egenskaper. Der skal det stå NTFS eller FAT32. Og hvis du har NTFS trenger du ikke formatere, men du skal kunne konvertere til FAT32. 8639973[/snapback] Noen her som vet hvordan jeg kan konvertere? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Et raskt google-søk på fat ntfs converter og så kom dette som første treff: https://ms.helifan.net/technet/prodtechnol/...convertfat.mspx Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Må konvertere andre veien, men takk uansett... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 FAT32 betyr òg at du ikkje kan ha filer på større enn 4GB. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er klar over denne begrensningen, men så lenge verken ps3 eller xbox360 kan leste ntfs må jeg bare leve med det... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Stemmer det at man kan skifte ut den interne harddisken på ps3'en også? Har bladd kjapt gjennom brukermanualen, og der stod det forklart hvordan man skulle gjøre dette, men er det å anbefale? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Skal vissnok ikke være noe som helst problem så lenge du bruker 2,5" S-ATA... Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det var griseenkelt--- Finnes tråder om det og idiotsikre DIY med bilder og video. Søk på nettet bare.... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Skal vissnok ikke være noe som helst problem så lenge du bruker 2,5" S-ATA... 8663851[/snapback] Ah! Så bra! Da skal jeg fortløpende bestiller denne! Blir bra med 160gb hvor jeg kan ha musikk og tv serier ferdig lagret på ps3'en uten å måtte styre med cd'er i alle retninger. Endret 21. mai 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Venter bare på at de nye 250GB-Diskene jeg leste om for en stund siden skal komme i nettbutikkene. Ellers er jo ulempen at PS3 er litt kresen på videoformater, men det er mulig jeg tar feil her? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nye 250gb? Blir sikkert for dyre til at jeg spanderer det på min ps3! Men ja, det stemmer at den er litt kresen på videoformater, for så vidt også på java og flash.. (får ikke brukt break.com eller web messenger) .. Dette tror jeg blir fikset på i oppdateringer fremover da. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 husk å kjøpe en like rask disk som org! gameOS er kryptert, så det er litt båndbredde å snakke om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå