Gå til innhold

Tjene penger på nett ?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen har erfaring med å tjene penger på nett ?

Da tenker jeg på

- Automatiserte nettsider

- Betalte spørreundersøkelser

- Amatørfortografering

Hadde vært bra om dere delte litt erfaringer hvis dere har noen.

Grunnen til jeg lurer på dette er for jeg har lest en del om dette, å mange påstår det går an å bli søkkrik på dette. :cry:

Lurer på om det er mulig å tjene noen tusen i mnd eller ikke,,

:dontgetit:

MVH Marius M.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk, Søk, Søk... www.google.no og ikke minst søke funksjonen her da det var en slik tutorial på diskusjon.no for en uke siden.

Og ja; Sitter du 5 timer om dagen kan du tjene penger. En spørreundersøkelse er som oftest 30 kroner, pr leste annonse på epost mener jeg å huske 10 cent (60 øre)

Og nei; Da kan du heller gjøre noe annet nyttig på dataen og internett som feks lage nettsider for kunder.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg tjener penger på nett, dog ikke veldig mye. Automatiserte sider er bare tull, det vil man aldri tjene penger på. Det er lureri som retter seg mot de ikke helt skarpeste blant oss. Man er dum om man tror på lovnader om at alle kan bli rik i en fei ved å følge et idiotisk markedsføringsopplegg.

Jeg snitter $40 om dagen på ulike nettsider. Det er altså godt mulig å tjene penger på annonser på nettsider, men det må gjerne en del trafikk til og man må nødvendigvis være flink til å lage sider.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg bruker *

referall fjernet* , har noen erfaringer med denne siden, om de faktisk betaler? jeg har spart opp ca 8 dollar nå, må ha 10 får å få de overført til PayPal Kontoen

Jeg har registrert meg der nylig så vi får vel se hva som skjer. Nå er statusen som følger:

Account Balance (cashout) $ 0.3600

# of Referrals (view) 0

Jeg har ingen referrals men har kjøpt en sånn 15 pakke, kostet 90kroner så jeg får vel se de pengene som tapt. Taper uansett litt mer når jeg er ute på byen en helg hehe.

Mest en artig ting bare, for å se hvordan det funker egentlig.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg bruker *referall fjernet* , har noen erfaringer med denne siden, om de faktisk betaler? jeg har spart opp ca 8 dollar nå, må ha 10 får å få de overført til PayPal Kontoen

Jeg har registrert meg der nylig så vi får vel se hva som skjer. Nå er statusen som følger:

# of Referrals (view) 0

Jeg har ingen referrals men har kjøpt en sånn 15 pakke, kostet 90kroner så jeg får vel se de pengene som tapt. Taper uansett litt mer når jeg er ute på byen en helg hehe.

Har nettopp handlet 500 referrals og soper inn ca 30-35 dollar om dagen. :-)

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Jeg bruker *referall fjernet* , har noen erfaringer med denne siden, om de faktisk betaler? jeg har spart opp ca 8 dollar nå, må ha 10 får å få de overført til PayPal Kontoen

# of Referrals (view) 0

Håper du ser dette som et spill, fordi det gjør jeg. De penger jeg evnt måtte "investere" i dette ser jeg allerede som tapt. Har vel opptjent $25 eller noe sånt jeg, har requestet payout på 10 dollar. Før jeg får de pengene gidder jeg ikke å klikke noe mer på annonser. :)

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Det virker litt kvasi-scam. http://www.squidoo.com/buxto-scam

De bruker ekstremt lang tid på å betale ut. Det kan være at det er litt pyramidespill-aktig, ved at de tjener litt penger, men ikke så mye at de kan betale ut alt de reelt sett skylder. Derfor betaler de ut litt penger altfor seint, for å holde på brukerene. Hvis det er sånn vil de, når de slutter å få nye brukere som kan finansiere de gamle, ikke lenger klare å betale det de skylder.

Lenke til kommentar

# of Referrals (view) 0

Håper du ser dette som et spill, fordi det gjør jeg. De penger jeg evnt måtte "investere" i dette ser jeg allerede som tapt. Har vel opptjent $25 eller noe sånt jeg, har requestet payout på 10 dollar. Før jeg får de pengene gidder jeg ikke å klikke noe mer på annonser. :)

Har fått payouts 3 ganger tidligere, så noe scam er det ikke :)

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

De store nettsidene med mye originalt innhold og mye trafikk tjener ikke mer enn «ølpenger». (Definisjonen av «ølpenger» er et begret som tilsier rundt 800 NOK i mnd.) Det skal mye arbeid til bare å oppnå dette.

Desuten kommer jeg å slår deg om du lager noen sånne automatiserte søppelpost eller søppeldomenetjenester. Vi har mer enn nok av sånt søppel som det er. :thumbdown:

Lenke til kommentar
De store nettsidene med mye originalt innhold og mye trafikk tjener ikke mer enn «ølpenger». (Definisjonen av «ølpenger» er et begret som tilsier rundt 800 NOK i mnd.) Det skal mye arbeid til bare å oppnå dette.

Desuten kommer jeg å slår deg om du lager noen sånne automatiserte søppelpost eller søppeldomenetjenester. Vi har mer enn nok av sånt søppel som det er. :thumbdown:

Dette stemmer overhode ikke. Det kan være mye penger å hente i slike sider, og selv middels store sider gir grei avkastning. Jeg vet om mange som håver inn tusenvis av dollar i måneden, og selv jeg med mine små sider tjener lett hundre tusen i året. Senest i forrige uke fikk jeg et bud på $18.000 for en side jeg eier (som jeg avslo). Man blir altså ikke rik, men det er greie ekstrainntekter som man knapt trenger å jobbe for.

Lenke til kommentar

Dette stemmer overhode ikke. Det kan være mye penger å hente i slike sider, og selv middels store sider gir grei avkastning. Jeg vet om mange som håver inn tusenvis av dollar i måneden, og selv jeg med mine små sider tjener lett hundre tusen i året. Senest i forrige uke fikk jeg et bud på $18.000 for en side jeg eier (som jeg avslo). Man blir altså ikke rik, men det er greie ekstrainntekter som man knapt trenger å jobbe for.

Er dette vanskelig arbeid?

Kan lite om dette egentlig, men høres spennede / fristende ut å prøve en gang. Tips? : )

Lenke til kommentar

Du må kunne webutvikling/programmering, litt hobbyjournalistikk og en del markedsføring. Det nytter ikke å bare koke sammen en side, du må ha et innhold som er interessant. Det er mange som prøver å få det til, men slett ikke mange som klarer det.

Lenke til kommentar
Grunnen til jeg lurer på dette er for jeg har lest en del om dette, å mange påstår det går an å bli søkkrik på dette.

Nei, det går ikke an å bli søkkrik. Med mindre du lager neste digg.com eller Youtube.

Men dersom du har evne til å lage nettsider med et tema folk interesserer seg for er det slett ikke umulig å tjene penger ved å ha annonser på sidene. Det beste er om du finner et tema eller konsept som ikke krever at du deltar eller gjør et daglig arbeid. Du må ha ganske mange besøkende (1000-5000+, avhengig av tema) pr. dag for at det skal bli noe særlig å snakke om av inntekt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...