Josh! Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har noen spillfor PSP som jeg gjerne skulle fått lagt over på minnekortet. Vet jeg kan laste ned fra nettet, men piratkopiering er liksom ikke min greie. Går det ann å "Rippe" UMD'en å få lagt spillet over på minnekortet, eller må det spesielle vertkøy til? Takker for svar Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tror det finnes noe homebrew for det.. men det spørs om det er kompatibelt med offisiell sony firmware Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Umulig å både rippe og spille rippede spill på ofisiell firmware. Om du har 1.50 kan du bruke programmer som f.eks. UMD emulator(litt gammelt, men funker) for å rippe spillet ditt til minnekortet. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Har 3.40 OE så homebrew kan kjøres... Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Det finnes også et program som lar deg rippe spillene rett inn på en datamaskin via USB kabel. Kan se om jeg finner det. Tror det het usbSSS, usb SSS, usb special storage system eller noe lignende. Har det på PSPn så hvis jeg ikke finner det kan jeg jo laste det opp edit: Fant den! http://www.psp-hacks.com/file/1008 Endret 18. mai 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Det finnes også et program som lar deg rippe spillene rett inn på en datamaskin via USB kabel. Kan se om jeg finner det.Tror det het usbSSS, usb SSS, usb special storage system eller noe lignende. Har det på PSPn så hvis jeg ikke finner det kan jeg jo laste det opp edit: Fant den! http://www.psp-hacks.com/file/1008 8640928[/snapback] Takk Funker det bra, eller? Tar det lang tid å rippe? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hvis du har USB 2 skal det ikke ta så veldig lang tid. Er en stund siden jeg prøvde det, men mener at det skal gå ganske raskt edit: og ja, det funker ganske bra. Lett å bruke. Ser ikke så stilig ut, men det gjør jobben sin Endret 18. mai 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ved første lille antydning til piratvirksomhet, blir tråden stengt og advarsler delt ut. Kommentarer gies på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå