Eksos Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 -- Ellers synes jeg det var ganske gøy. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167359 Syns det er forferdelig at en nordmann kan gjøre slikt og min mening er at han burde bli tatt av skjermen snarest. Å brenne det norske flagget er noe man bare ikke gjør uansett hvor dårlig seertall programmet ditt har hatt og det er et desperat forsøk på å få opp tallene. Også på nasjonaldagen Hva syns du om det han gjorde på NRK i går? 8638676[/snapback] fy faen du tar deg nær av ting ser jeg! hadde det vært en gjeng med burkakledde kjærringer eller noen som minna om mullaen så ja da hadde det vært værre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 fy faen du tar deg nær av ting ser jeg! hadde det vært en gjeng med burkakledde kjærringer eller noen som minna om mullaen så ja da hadde det vært værre. 8645478[/snapback] Jeg tar meg sjeldent så nær av ting som når noen krenker Norge. Det er noe av det jeg elsker emst og setter høyest. Det er mye andre ting amn kan tulle med, bare ikke Norges flagg, noe som forsåvidt er straffbart. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Håper alle som kommenterer faktisk tar seg tid til å se episoden selv før de velger å kommentere episoden. Sterk nasjonalisme skal ikke ødelegge behovet for å bruke hodet. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg ser ikke humoren i det iallfall, straffbart eller ei. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er ikke bare muslimer som lar seg provosere over at symboler blir vanhelliget tydeligvis. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Enig med flere her. Intensjonen er jo ikke å håne Norge, men det er ment som en selvironisk spøk til alle oss nasjonalistiske nordmenn som er så selvhøytidelige på 17. mai, og klart, det har vi jo grunn til. Men for all del, ta dere tid til å se innslaget før dere begynner å grine over det. Vi snakker om maksimalt 6 sekunder hvor flagget er synlig, og den er ikke en del av historien engang. I tillegg er det skuespill, de brenner jo ikke flagget og lar det brenne heller. Dere må se litt videre enn bare nesetippen. Skjønn at dette er selvironi på høyeste nivå. Når man kan spøke med andre verdenskrig, kan man spøke med dette også. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei, dette må vi tåle. Hvis en skal bli straffet for dette, bør en straffe alle småbarnsforeldre som lar ungene sine søle soft-is på flagget på 17.mai. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 -------------------------------------- || -------------------------------------- Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Nei, dette må vi tåle.Hvis en skal bli straffet for dette, bør en straffe alle småbarnsforeldre som lar ungene sine søle soft-is på flagget på 17.mai. 8663215[/snapback] "Hey, din landssviker, du holder flagget ned mot bakken!" *pang* *pang* *pang* Endret 21. mai 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) De satte fyr på et tøystykke med farger på? Er det ikke værre at pengegriske personer masseproduserer flagget, og stifter det på en pinne? Og hvor blir det av alle de millioner av flagg som folk kjøper? Sikkert mange som kaster dem, og deretter blir det jo brent uansett. Flagget er, og forblir et tøystykke med farger på, ofte festet til en pinne. Endret 21. mai 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Loven om flaggbrenning er like latterlig som det at man ikke skal la flagget berøre bakken.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Å straffe noen for å brenne et flagg hører ingesteds hjemme. Folk bør få lov til å brenne alle slags motiver de måtte ønske, så lenge flammene ikke kan utgjøre fare. Det er mange av oss som ikke bryr oss om det norske flagg. Hvorfor skal våre handlinger bli begrenset av at enkelte av en eller annen grunn har utviklet følelser for et symbol? Lenke til kommentar
-the-dark-side- Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 om flagget brennes eller ikke.. hva har det å si? det derre med straff og sånt.. begynner å høres litt ut som amerikanere som skal straffe og saksøke folk for alt mulig.. (ikke at jeg har noe imot amerikanere.. men syns noen av de lovene er ganske teite).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå