Gå til innhold

Hva synes dere om det Steinar Sagen gjorde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167359

Syns det er forferdelig at en nordmann kan gjøre slikt og min mening er at han burde bli tatt av skjermen snarest. Å brenne det norske flagget er noe man bare ikke gjør uansett hvor dårlig seertall programmet ditt har hatt og det er et desperat forsøk på å få  opp tallene. Også på nasjonaldagen :realmad:

Hva syns du om det han gjorde på NRK i går?

8638676[/snapback]

Er ikke dette straffbart?

Lenke til kommentar

Ja, dette er strafbart. Otto Jespersen fikk vel en eller annen bot da han brant det amerikanske flagget på TV. Håper Steinar Sagen får det også, ihvertfall med tanke på at her i Norge er det mange som misliker USA (brenne flagg er uansett å gå for langt), men å brenne et flagg som så mange er så glad i, veit ikke hva jeg skal si. Regner med at det blir straffeforfulgt. Også redaksjonen som hadde planlagt hele greia. Og hvorfor i huleste sendte NRK dette?! Det var jo ikke direktesendt TV. :hmm:

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Fornuftige mennesker bør ikke legge så mye i et symbol at de ikke tåler å se det vanskjøttet, og hvis noen virkelig tok seg nær av dette unner jeg dem det. Derfor var dette en fin ting å gjøre.

Tipper (håper?) dog at de fleste som lager bråk av dette er de som alltid hyler opp om alt mulig.

Lenke til kommentar

Steinar Sagen har vel aldri vært noen publikumsfavoritt i noen leire. Så han bør jo være forsiktig med å gjøre slike ting.

Håper showet han blir kanselert og Nrk viser gamle episoder av Åpen Post/ Ut i Vår Hage/ Team Antonsen etc :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

burde det være straffbart å brenne et flagg? Synes ikke det er så ille jeg men så er ikke jeg så nasjonalistisk at det gjør noe.

Lenke til kommentar

bryr meg ikke så mye egentlig, men steinar sagen bør passe seg litt. han ekke den mest populære fyren. dette var tydelig et desperat forsøk på publisitet og popularitet, om det slår feil vei vis vise seg.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Fornuftige mennesker bør ikke legge så mye i et symbol at de ikke tåler å se det vanskjøttet, og hvis noen virkelig tok seg nær av dette unner jeg dem det. Derfor var dette en fin ting å gjøre.

Tipper (håper?) dog at de fleste som lager bråk av dette er de som alltid hyler opp om alt mulig.

8639714[/snapback]

Jeg er ikke en fyr som hyler opp om alt mulig. Jeg er bare en som er glad i fedrelandet sitt. Jeg er veldig nasjonalist, men flere her som ikke er nasjonalister sier jo også at han burde få en straff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...