Olum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167359 Syns det er forferdelig at en nordmann kan gjøre slikt og min mening er at han burde bli tatt av skjermen snarest. Å brenne det norske flagget er noe man bare ikke gjør uansett hvor dårlig seertall programmet ditt har hatt og det er et desperat forsøk på å få opp tallene. Også på nasjonaldagen Hva syns du om det han gjorde på NRK i går? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167359 Syns det er forferdelig at en nordmann kan gjøre slikt og min mening er at han burde bli tatt av skjermen snarest. Å brenne det norske flagget er noe man bare ikke gjør uansett hvor dårlig seertall programmet ditt har hatt og det er et desperat forsøk på å få opp tallene. Også på nasjonaldagen Hva syns du om det han gjorde på NRK i går? 8638676[/snapback] Er ikke dette straffbart? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er feil å gjøre det, men å gjøre det på 17. mai er enda verre. Han burde straffes. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Dette er vel i det drøyeste laget?! at på til på 17. mai?! og av NRK? Begynner snart å tro på julenissen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det har skjedd flere ganger, av aktivister, av OJ og det skjedde rundt 30.01.06.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Ja, dette er strafbart. Otto Jespersen fikk vel en eller annen bot da han brant det amerikanske flagget på TV. Håper Steinar Sagen får det også, ihvertfall med tanke på at her i Norge er det mange som misliker USA (brenne flagg er uansett å gå for langt), men å brenne et flagg som så mange er så glad i, veit ikke hva jeg skal si. Regner med at det blir straffeforfulgt. Også redaksjonen som hadde planlagt hele greia. Og hvorfor i huleste sendte NRK dette?! Det var jo ikke direktesendt TV. Endret 18. mai 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Nå må folk snart slutte å være så hårsår... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 dette var rart .. av NRK liksom O.o Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Fornuftige mennesker bør ikke legge så mye i et symbol at de ikke tåler å se det vanskjøttet, og hvis noen virkelig tok seg nær av dette unner jeg dem det. Derfor var dette en fin ting å gjøre. Tipper (håper?) dog at de fleste som lager bråk av dette er de som alltid hyler opp om alt mulig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Helt greit, var ikke ment som noe demonstrativt. Bare humoristisk måte å vise talkshow som har mye problemer. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Steinar Sagen har vel aldri vært noen publikumsfavoritt i noen leire. Så han bør jo være forsiktig med å gjøre slike ting. Håper showet han blir kanselert og Nrk viser gamle episoder av Åpen Post/ Ut i Vår Hage/ Team Antonsen etc Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hehe. Alt går galt. Ganske festlig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Litt på kanten, men synes igrunn det var greit nok. Var jo bare en rød, hvit og blå stoffbit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 burde det være straffbart å brenne et flagg? Synes ikke det er så ille jeg men så er ikke jeg så nasjonalistisk at det gjør noe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Idiotisk å gjøre på 17.mai, idiotisk å gjøre i det hele tatt. Men å skulle straffe han er å ta ting for langt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 I lol'd. Morsomt hvor patriotiske folk blir av media. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) bryr meg ikke så mye egentlig, men steinar sagen bør passe seg litt. han ekke den mest populære fyren. dette var tydelig et desperat forsøk på publisitet og popularitet, om det slår feil vei vis vise seg. Endret 18. mai 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes det er dårlig gjort, og særlig på 17. mai En skam for fedrelandet, fysj og fy! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Fornuftige mennesker bør ikke legge så mye i et symbol at de ikke tåler å se det vanskjøttet, og hvis noen virkelig tok seg nær av dette unner jeg dem det. Derfor var dette en fin ting å gjøre. Tipper (håper?) dog at de fleste som lager bråk av dette er de som alltid hyler opp om alt mulig. 8639714[/snapback] Jeg er ikke en fyr som hyler opp om alt mulig. Jeg er bare en som er glad i fedrelandet sitt. Jeg er veldig nasjonalist, men flere her som ikke er nasjonalister sier jo også at han burde få en straff. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg er veldig nasjonalist, men flere her som ikke er nasjonalister sier jo også at han burde få en straff. 8641887[/snapback] Jeg er veldig nasjonalist, men jeg mener han ikke burde straffes, og heller bli ledd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå