Spartan Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tenkte at dette er tråden for de morsome fyllehistoriene. Selv husker jeg bl.a. at vi fant en kamerat i klesskapet sent på natta som lå naken i fosterstilling med dasspapir ut av ræva. Han ble litt mobba for det stuntet senere :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er flere sånne tråder allerede. Tipper en moderator stenger denna ganske straks. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 hmm, jeg fant ingen. Vel anyways, jeg fikk grundig høre om hvordan en fyr (som var like beruset som meg) skulle DREPE Åge Aleksandersen, jeg satt der og var rimelig borte vekk mens han øste ut om hvordan han skulle ta Åge av dage (Aleksandersen spilte den kvelden). IBTL for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Kanskje på tide med en ny tråd når den gamle er 4 år snart ? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hva er poenget med å starte en ny tråd bare fordi den gamle har vært her lenge? den blir jo ikke noe dårligere av den grunn.. folk poster jo er fortsatt.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Uff da var ikke meningen å ødelegge noen gamle tråder. Behold gjerne den som er Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vi kan fortsette diskusjonen i nevnt tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg