Gå til innhold

Chaintech 7NJS Zenith

StefanDahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kanskje ha LAN om litt over ei uke. Hvis det blir aktuelt kan du komme. Jeg inviterer ikke larsa, da...  

Mulig at du kanskje har fått i stand PC'n med chaintech hovedkort til da.

Jeg veit ikke om jeg får hovedkortet til da fordi de hadde det ikke på lager så de måtte bestille..men i ferstefall kan jeg jo ta den gamle "traveren" på P3 550Mhz :D

Håper jeg kan komme!! :) bare hvis ikke larsa kommer!(tosk er han)

mvh stefan

Lenke til kommentar

normal: HAHA :lol: du kjøpte jo billig utgaven da din (!"/#/% dust.

hvorfor kjøpte du ikke Zentih? fordi det var for dyrt? dakars...( :lol: )

btw: første utgaven av ting har en viss tendens til ikke å virke som det skal.

--------------------------------------

Chieftech fulltower

Lian-li tempratur display

Twinmos 512 3200 ddr

2x seagate 80gb 7200rpm i raid

Chaintech CT-7njs (Tha l33t)

Gigagyte ATI Radeon 9700pro 128mb ultra ddr

amd athlon xp 2100+(1,733) @ athlon xp 2400+ (2.0)

3 stk Sunbeam 80x80x25 vifter med blå leds

2x blå katoder

Titan typhoon cpu vifte

soudblaster live 1024

logitech pro deluxe cordless mus og tastatur

17" compaq skjerm

Lenke til kommentar

det er ikke billigutgaven, det er mellomutgaven, og det er det nesten det samme som zenith, bare at den har et par ekstra, men unødvendige ting. og det var apogee utgaven som ble eksponert i media og importert i norge SÅ GÅ OG GRAV DEG NED DIN HELSIKKES STUT, FØR DU KOMMER HER OG KALLER MEG IDIOT FOR Å SÅ BEKREFTE HVOR FORBANNA UVITENDE DU SJØL ER.

Lenke til kommentar

normal:

satan du har kort lunte ass,slapp av og kjøl deg ned,hvis du vil så kan jeg om noen få dager da jeg har fått kortet mitt fortelle hvordan det gikk?

:D

ikke mengingen EGENTLIG å virke "nedlatende" osv,er bare lei av at enkelte snakker drit om et kort de aldri har hatt.. :-?

mvh

3dprophet2k

Lenke til kommentar

Dette er et utdrag av testen her på hardware.no:

"Vi kan egentlig ikke skjønne hvorfor folk skulle kjøpe dette hovedkortet. Den eneste gode grunnen må være designet på hovedkortet. Men hvis det er den eneste begrunnelsen for kjøp av dette hovedkortet blir det liksom litt for tynt. Det holder ikke mål nå som konkurransen er så hard som den er på markedet. For noen hundrelapper mindre får du et A7N8X Deluxe fra ASUS - i våre øyne et mye klokere kjøp".

jovi

Lenke til kommentar

EN eneste flamepost til i denne tråden, og samtlige som har kritisert andre - om så det er bare ørlittegrann - ryker på en solid, langvarig utestengning. Les retningslinjene, de er meget enkle å følge. Flaming tolereres over, under og ved siden av hodet ikke.

Normal er med dette permanent utestengt. Årsaken er at vi er lei av hans stadige angrep mot enkeltpersoner eller andre firmaer.

Normal, du startet flamingen. Du gjorde intet for å stoppe den. Du har før hatt moderatorene på strupen, nå er det slutt. Adjø!

-moderator yummy-

PS: Jeg mener det jeg skriver først i denne posten!

Lenke til kommentar

jovi: er det den eneste testen du har lest?

dersom du kikker litt rundt på weben :google: så finner du raskt ut hvos sinnsykt mange "awards" og "9.0 out of 10" priser det har vunnet,jeg sier ikke at asus kortet er dårligere MEN chaintech kortet er iallefall IKKE dårligere.

mvh

3dprophet2k

(venter på at suppor-data skal levere mitt rykende ferske UBER hovedkort..) :yes:

Lenke til kommentar

Jeg fikk mitt chaintech kort i går og det funk drit bra! :)

Det eneste er at det er litt korte kabler til cbox2 ellers er det helt ok..

de runde IDE kablene er faktisk 60cm lange og er derfor lange nok!

En litt rotete manual! men men! det kan jo ikke være best på alt!

Jeg er veldig fornøy med det allerede! :)

Endelig ble normal utestengt! :lol:

Lenke til kommentar
stefan dahl:

1: hvordan tower har du?

2: ser fett ut?

3: funker bra?

4: overklokka??

jeg har Chieftech BIG tower og håper at de ide kablene funker :roll: fortell mer!!! :D

1: Har et raidmax med x-vindu med blå led vite i siden fra microplex:http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp

2: Ja deter drit kult! :D med vifte på chipsett og det hele( igull da så klart)

3: Har ikke helt fått det til enda(må formatere OS hd og legge in OS på nytt!

4:Kortet er laget for overklokking står det i manualen (masse utilitis)

IDE kablene er 60cm. Men kablene til cbox2 er veldig korte. de rakk med 5cm til overs, og mitt tower er veldig lite!

Lenke til kommentar

Chaintech bruker en bedriten C-Mediabrikke istedenfor Nvidia sin APU. Dette er etter mitt syn et svært dårlig valg. Det var faktisk DD encodingen som var hele grunnen til at jeg valgte Nforce2 (A7N8X), mens alt det andre bare var fancy tillegg ;-) . jeg har iallfall benket mitt Audigy til fordel for Nvidia Soundstorm. Men Chaintec var svært fristende da jeg skulle ut å kjøpe hk, men valget mitt falt helt klart på Asus pga. gode kritikker OG god lydkvalitet. Hvis du ikke bryr deg så mye om lydkvaliteten (eller har et bedre lydkort) så er Chaintec sikkert et bra valg.

Lenke til kommentar
yo stfhan når bestillte du ditt kort fra? hvor?

får mitt i morgen tror jeg, da må vi utveksle erfaringer ;)

jeg fikk mitt for 2 dager siden! bestilte det på itbutikken.no

De måtte bestille fra forhandler/produsent..

det tok sirka 1 uke fra jeg bestilte til jeg fikk det i posten!

mvh stefan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...