Gå til innhold

Chaintech 7NJS Zenith

StefanDahl

Anbefalte innlegg

Da får du si litt mer i inleggene dine da, for slik du framstår i den første meldingen din er nemlig meldingen din lite...interessang om jeg skal si det på den måten. Du kan godt si litt hva du egentlig har å formidle og bør backe opp påstandene dine litt før du drar råkjekke vendinger som "...er bare useriøst" og "... så bare stfu".

Jeg dømmer like fort som meldingen din var skrevet.... DIN KØDD

Ja, den er veldig interessang (heter interessant)

Søk litt på nettet unge venn. Ta en titt på side 1 i denne tråden, der står det sitater fra folk som har testa kortet. synd for deg om din versjon ikke har 1/5 divider, i could not care less. Og upbackingen av påstander..vel. les noen tester på nettet, lillegutt.

Og ja - det virker som om du tar deg nær av alt som sies til og om deg her på forumet. For en tater!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den er veldig interessang (heter interessant)

Å nei :o , der tok du meg. Ta en kikk på tastaturet ditt så ser du at det skal en halv centimeters feilslag til før hele setningen formerlig totalt raser sammen og framstår som noe helt annet enn påtenkt. Ønsker virkelig å takke deg for at du påpekte dette i plenum, så vi alle kan bruke dette som et skrekkeksempel og gå i oss selv neste gang før vi poster en melding på dette ærværdige forum (og ja, den var med vilje, ærvErdige, håper blodtrykket ditt skvatt der så du muligens er tolv sekund nærmere graven, din stooore gamle kverulante grammatikk-gris, så jeg ler tolv sekunder tidligere) Vi er ikke alle like gjennomført perfekte så du får heller bære over med oss neste gang. Måten du påpeker dette på i starten, får meg til å tro at du ønsker å latterliggjøre. Da skal du vite at det finnes personer her inne som har dysleksi, selv om det ikke angår meg, så ikke hopp frampå.

Søk litt på nettet unge venn.  

Jeg har søkt på nettet, er ikke din venn og jeg er ikke nødvendigvis yngre enn deg bare fordi vi er uenig. Det blir litt idiotisk å være så overlegen.

Ta en titt på side 1 i denne tråden, der står det sitater fra folk som har testa kortet. synd for deg om din versjon ikke har 1/5 divider, i could not care less. Og upbackingen av påstander..vel. les noen tester på nettet, lillegutt.

Nemlig, og hvis DU hadde...erh.. SØKT PÅ NETTET hadde du funnet ut at Asus kortet jeg anbefalte, har falt bedre i smak hos de fleste. Påstanden min var at man ikke bør stole på dette firmaet nettopp på grunn av tillitssviktenE som ble begått med det første kortet i agpogee/zenith serien. Du har stort sett gjort lite annet enn å si at jeg er useriøs, og at jeg bør lese tester på nettet. Blir nesten som å be noen gå lese en bok når du går tom for argumenter i en diskusjon.

Skulle jo nesten tro at store modne, så mye bedre enn meg som du framstiller deg som, hadde skjønt at alt her i verden ikke er gull og grønne skoger fordi om en annen fjompenisse på andre siden av jordkloden gav dette kortet en bra karakter i en simpel test (btw vet det var en lang setning, bare "stfu"). Disse dukker jo opp som paddehatter på nettet, og blir ofte testet av mer eller mindre hobbyentusiastiske amatører. Det kortet jeg kjøpte fikk også bra tester på nettet, noe som tilsa at det var bra når det ble lansert. Det HADDE vært bra hvis lovnadene det ble lansert med hadde holdt, men det gjorde de ikke. Det hadde vært bra hvis det ble BIOS oppdatert, men det ble det heller ikke.

Og ja - det virker som om du tar deg nær av alt som sies til og om deg her på forumet. For en tater!

Hvis jeg ikke tar feil, var det nettopp derfor du skrev det. Ellers ville det jo vært unødvendig å bryte forumet retningslinjer kun for å formidle den patetiske beskjeden din. Så da får jeg vel lov til å meg nær av det som sies om meg her på forumet som var myntet på at jeg skulle ta meg nær av det. Så får jeg blåst litt ut på det, slike som deg får angivelig et rikere liv når jeg tar meg nær av det, siden du mest sannsynlig gjør det fordi du liker det, og alle blir glade. :lol: . Er forresten bedre å svare med et motargument enn å slenge dritt, det virker jo som om du ikke klarer å uttrykke deg skikkelig og derfor kritiserer person istedet for påstand. Lite modent, guten min (med en t).

Det synes også på meldingen din at du har lite hyggelige meninger om tatere, hvorfor ikke ta dette i en egen tråd så du får sjekket stemningen for disse fantastiske ideologiene dine.

Lenke til kommentar

Lmao.. :D:D:D:D:D:D

Uten sammenligning forøvrig, så er dette nesten den morsomste meningsutvekslingen jeg har sett!! For noen uttrykk lol.......

Er det rart at det er krig i verden........

Må gire dere ned litt......stakkars Stefan ble nok ikke fælt mye klokere av dette, men jeg er sikker på at han til slutt får tak i et kort som han blir fornøyd med - uansett merke.

Lenke til kommentar

Jaok, vi er av 2 helt forskjellige oppfatninger og det respekterer jeg. Interessang / interessant var en spøk..

Hva du mener om kortet er din sak. Hvis det med den jumperen er det eneste som er galt.. vel, litt surt for deg, men de har jo tross alt sagt at de er villige til å rette opp den feilen, du klarer deg da 4 uker uten "über"PC'en din da.

Forresten så har også kortet 1/6 divider... hvis ikke ville det ikke ha vært mulig å kjøre 200MHz FSB :)

Lenke til kommentar
Ikke kjøp Chaintech, shitty hk fra dem. Du får nok et mye bedre kjøp fra Asus, Abit eller Gigabyte :). Har selv sett hvordan en kamerat har sliti med ett chaintech kort :cry:

Enig, jeg har og hatt særdeles dårlige erfaringer med chaintech kort. Nå har jeg skjønt at det er mye lettere å bare holde seg til kvalitets produsenter som abitasus med fler, som faktisk fungere slik som de skal!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke så mye om dette chaintech kortet enn det som er skrevet i denne tråden til nå. Det jeg kan bidra med er å si, er at jeg og en annen kamerat har nylig kjøpt ASUS A7N8X Deluxe, og er veldig fornøyde med dette hovedkortet. Utfra flere tester jeg trålte gjennom før jeg bestemte meg for hvilket hovedkort jeg skulle kjøpe virket det for meg som om dette var det beste valget. Jeg referer her til noen adresser hvor dette kortet kommer bra ut og så kan dere selv avgjøre hva dere vil gjøre videre. Dette er bare ment som et råd.

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1759&p=40

http://www.hardocp.com/article.html?art=Mzk0LDY=

http://www.ocworkbench.com/2002/asus/a7n8x/a7n8xp9.htm

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke så mye om dette chaintech kortet enn det som er skrevet i denne tråden til nå. Det jeg kan bidra med er å si, er at jeg og en annen kamerat har nylig kjøpt ASUS A7N8X Deluxe, og er veldig fornøyde med dette hovedkortet. Utfra flere tester jeg trålte gjennom før jeg bestemte meg for hvilket hovedkort jeg skulle kjøpe virket det for meg som om dette var det beste valget. Jeg referer her til noen adresser hvor dette kortet kommer bra ut og så kan dere selv avgjøre hva dere vil gjøre videre. Dette er bare ment som et råd.

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1759&p=40

http://www.hardocp.com/article.html?art=Mzk0LDY=http://www.ocworkbench.com/2002/asus/a7n8x/a7n8xp9.htm

hehe..ble ikke mye smartere av dette, men takk skal dere ha for all informasjonen! :)

mvh stefan

Lenke til kommentar

Har også ville ha holdt meg til andre merker enn ChainTech. Hovedsaklig på grunn av pris opp mot det som følger med kortet. Satte sammen 2 rigger med C-Box og de derre latterlige høretelefonene som følger med, og det var høy Nille-faktor på dette, altså!

Det at de i tillegg velger bort det geniale nForce lydkortet til fordel for C-Media, da har man tapt i alle retninger spør du meg. Har selv ett hovedkort med denne lydkontrolleren på, og ble nødt til å investere i PCI lydkort i tillegg på grunn av støy fra CD ROM og firewire.

-KJ

Lenke til kommentar

enten får du lese alt ellers får du la være å svare, særlig hvis det er like tåpelig som nå... som sagt fikk også det kortet jeg kjøpte gode kritikker. Men disse kritikkene var under forutsetning av at 166mhz jumperen fungerte og straks kom til å bli implementert i en bios oppdatering, og i den tro at chaintech ville følge opp bios oppdateringer på dette kortet . som tidligere nevnt for lav multiplier og for dårlig optimalisert på nåværende tidspunkt. ikke blitt oppdatert på siste 4 mdn... og den var bare i 3dje utgave. tviler på noe skjer der i leiren. Se derimot på mer seriøse og erfarne aktører som asus og abit gir ut oppdateringer i årevis etter utgitt kort.

baare noen rottne gubber som skal tjene penger på å imponere folk med det wannabe-nille tilleggsutstyret og deretter gir de en faen i deg når de har fått penga.

blir helt sliten av iritasjon på det forbanna drittfirmaet.

Lenke til kommentar
enten får du lese alt ellers får du la være å svare, særlig hvis det er like tåpelig som nå... som sagt fikk også det kortet jeg kjøpte gode kritikker. Men disse kritikkene var under forutsetning av at 166mhz jumperen fungerte og straks kom til å bli implementert i en bios oppdatering, og i den tro at chaintech ville følge opp bios oppdateringer på dette kortet . som tidligere nevnt for lav multiplier og for dårlig optimalisert på nåværende tidspunkt. ikke blitt oppdatert på siste 4 mdn... og den var bare i 3dje utgave. tviler på noe skjer der i leiren. Se derimot på mer seriøse og erfarne aktører som asus og abit gir ut oppdateringer i årevis etter utgitt kort.

baare noen rottne gubber som skal tjene penger på å imponere folk med det wannabe-nille tilleggsutstyret og deretter gir de en skitt i deg når de har fått penga.

Stå på! :)

blir helt sliten av iritasjon på det forbanna drittfirmaet.

Lenke til kommentar

Jeg synes kortet ser bra ut Stefan.

Har holdt med Chaintech fra før de begynte å satse på Norge. De fleste kritikker jeg har sett av det er positive, men det er klart at alle produsenter av varer kan ha uflaks med et produkt. Såvidt jeg vet er det bare Abit som er et stort uhell, ellers er de fleste hovedkort ganske stabile hvis man ikke driver med for mange ekstreme sprell. :wink: Bare synd at ikke PSData forhandler dette kortet. Der kan man bare sende inn uansett om man har puttet et grafikk-kort i ovnen. Sats på det kortet som du selv mener er best, og hvis du kjøper feil tar du larsa i klemma.

Personlig blir mitt neste PC-kjøp med enten Chaintech eller MSI-hovedkort.

Lenke til kommentar
Jeg synes kortet ser bra ut Stefan.

Har holdt med Chaintech fra før de begynte å satse på Norge. De fleste kritikker jeg har sett av det er positive, men det er klart at alle produsenter av varer kan ha uflaks med et produkt. Såvidt jeg vet er det bare Abit som er et stort uhell, ellers er de fleste hovedkort ganske stabile hvis man ikke driver med for mange ekstreme sprell. :wink:  Bare synd at ikke PSData forhandler dette kortet. Der kan man bare sende inn uansett om man har puttet et grafikk-kort i ovnen. Sats på det kortet som du selv mener er best, og hvis du kjøper feil tar du larsa i klemma.

Personlig blir mitt neste PC-kjøp med enten Chaintech eller MSI-hovedkort.

Helt sinnsyk rå hjemmeside du har zethyr! Du må kjøpe det lyseste toweret...! :D

Har bestil et Chaintech 7njs kort alt jeg så nå er det forseint! :)

Skal banke larsa neste gang det er lan hos zartix!(forhåpentlig vis med ny data) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...