normal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 herregud, skjønner du ikke det jeg har skrevet? hva om den første sportsbilen de slapp var annonsert å kjøre i 200, men ikke gikk an å kjøre i over 70, og firmaet som lagde den dreit en lang fa.en i kundene som ikke fikk det de betalte for. er det grunn til å være skeptisk til den neste? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Vel Stefan, som du ser så er det vel like mange meninger om hovedkort som det er personer her på forumet, så kjøp Toyota :-) Det er bare slik at fordi om bensinpumpa på en Chrysler har ryki en gang, så betyr ikke det at Chrysler er noen dårligere bil enn andre av den grunn.......... Er vel derfor det er så mangen forskjellige hovedkort fordi ingen vil ha det samme på korta som du ikke har bruktfor. Men når du nevner bil så er toyota noe av det mest driftssikre bilen du kan kjøpe, Kjedelig jada men ellers bra? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Lol...@ Kjetil............:-) Lenke til kommentar
normal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 fikk akkurat svar fra chaintech: ----------------------------------------------------- Hi, First of all, on the behalf of CHAINTECH, I would like to thank you for purchasing CHAINTECH 7VJL APOGEE. Based on CHAINTECH¡¦s principals to offer the best service to our customers, we are willing to modify your board for free if you want to enable the 166MHz jumper which is also with 1/5 divider. Please send your board back to Chaintech Headquarter by DHL. (CHAINTECH will pay for the freight.) (ATTN: Barbie Lin Address: No. 7-1, Chung Shin Rd, Tu Cheng Tapei Hsien, Taiwan, R.O.C.) We will modify your board and ship it back to you. ( Maximum 3 weeks from the day we receive it to the day you get it back! The period depends on you location) Note:1. Please be noted that this modification will result jumper wire and re-soldering. Appearance imperfection is inevitable. 2. Over-clocking may be limited due to CPU, memory, Hard Drive and other related peripherals. Thank you so much!! Let me know if you still have questions! ------------------------------------------------------------------------ og jeg sendte dette svaret: This is a non-acceptable deal! should I be left alone for over four weeks without a working computer? (bet it takes even longer as i live in norway) This computer is needed in daily work. After all, to be honest this seems to me as an extremely pathetic error. Send a board to release with such a big error seems to me like you haven't quality tested it at all before release. And where are those BIOS updates? Haven't seen any new versions in over 3 months now. I'm still stuck with a low multiplier that cannot handle the new processors on the market today. And I just bought this card with future in mind!!! I have waited a fortune for this e-mail answer alone. Show me if you are eager to keep me as a satisfied customer and give me a new and improved board (nFORCE2) or I want money back. You cannot believe how tired and fed up I am with with this problem. It shouldn't be necessary to go through all this hassle just to get what i fuckin paid for in the first place! (btw. I have disadviced several other potential customers that ask for my advice to buy your card in this period based on my experiences with this company, it will continue that way if a acceptable solution in this case is not reached urgent) --------------------------------------------------------------- herlig å få blåst ut litt aggresjon , men når de kommer med slike tåpelige forslag blir jeg mildt sagt forbanna. sende kortet inn til lodding fordi de ikke har levert et skikkelig produkt til å begynne med? og så beregner de 3 ukers ventetid fra det er mottatt. get lost Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Vel Stefan, som du ser så er det vel like mange meninger om hovedkort som det er personer her på forumet, så kjøp Toyota :-) Det er bare slik at fordi om bensinpumpa på en Chrysler har ryki en gang, så betyr ikke det at Chrysler er noen dårligere bil enn andre av den grunn.......... Chaintech er faktisk veldig store andre stand! jeg ser ingen grunn til og ikke kjøpe dette kortet framfor et asus deluxe kort! Enig?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ja, Stefan - jeg er enig med deg i det. Lenke til kommentar
normal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 HAHA støtter dere til hverandre hele tiden jo. Dere VIL jo så inderlig tro på dette at dere simpeltheten ikke tar imot råd. Og chaintech er store ja, men på OEM MARKEDET!!! Der stilles det ingen andre krav til et produkt enn at det virker slik og når det blir levert, ferdig arbeid. På entusiastmarkedet stilles det større krav. Der er 7VJL det nyeste kortet og der har de altså drete i salaten for å så rulle seg i den. Enten dere vil det eller ikke. Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Og det er faktisk 7NJS som er det nyeste og der er det forbedringer fra det kortet du snakker om! det du sa om cbox f.eks.. NJS har cbox2 og er sikkert bedre osv.. og bablene kan du jo fikse på selv hvis du ikke er fornød med åssen de sitter fast.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 normal, du kan bare gi opp. Jeg bestilte allerede et Zenith- kort like før jul, så for meg er saken avgjort allerede. Hva Stefan gjør får være opp til ham. Hverken din sarkastiske latter eller dine store bokstaver imponerer meg nevneverdig....... Lenke til kommentar
normal Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ett siste spørsmål: Hvorfor i H****** spør du når du ikke tar imot råd? Du er jo bestemt på det kortet allerede (av en merkelig grunn). Alle untat hr.eminente rayline fraråder deg det, men du står på ditt. Kunne du ikke bare spart deg, og oss... for tid Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Ett siste spørsmål: Hvorfor i H****** spør du når du ikke tar imot råd? Du er jo bestemt på det kortet allerede (av en merkelig grunn). Alle untat hr.eminente rayline fraråder deg det, men du står på ditt. Kunne du ikke bare spart deg, og oss... for tid Jeg bare prøver og få andre meninger jeg..og du fyrer deg opp og sier all den dritten du kan om det.. så sier jeg at det er bra og du kommer med mer dritt..så kommer det andre og sier sin mening..og til slutt velger jeg hvilke kort jeg kjøper!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ett siste spørsmål: Hvorfor i H****** spør du når du ikke tar imot råd? Du er jo bestemt på det kortet allerede (av en merkelig grunn). Alle untat hr.eminente rayline fraråder deg det, men du står på ditt. Kunne du ikke bare spart deg, og oss... for tid Jeg bare prøver og få andre meninger jeg..og du fyrer deg opp og sier all den dritten du kan om det.. så sier jeg at det er bra og du kommer med mer dritt..så kommer det andre og sier sin mening..og til slutt velger jeg hvilke kort jeg kjøper!! Til å velge komponeter til en pc er det faktisk du som velger og avgjør hvilket du kjøper. Men det du har valgt har eg alldri hørt om Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Ett siste spørsmål: Hvorfor i H****** spør du når du ikke tar imot råd? Du er jo bestemt på det kortet allerede (av en merkelig grunn). Alle untat hr.eminente rayline fraråder deg det, men du står på ditt. Kunne du ikke bare spart deg, og oss... for tid Jeg bare prøver og få andre meninger jeg..og du fyrer deg opp og sier all den dritten du kan om det.. så sier jeg at det er bra og du kommer med mer dritt..så kommer det andre og sier sin mening..og til slutt velger jeg hvilke kort jeg kjøper!! Til å velge komponeter til en pc er det faktisk du som velger og avgjør hvilket du kjøper. Men det du har valgt har eg alldri hørt om Har du ikke hørt om Chaintech 7NJS Zenith...? Det er jo ET av de beste nforce2 hovedkortene som fins.. Ikke sant normal? hehe Lenke til kommentar
normal Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 nei det er ikke sant, stefan dahl Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 nei det er ikke sant, stefan dahl jo det er det, men jeg trur jeg kjøper et asus nforce2 deluxe kort jeg..! Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 jeg har kortet, normal er usaklig. Jeg kan kjøre mitt kort på 200/200, så bare stfu. ved 200/200 blir det litt ustabilt, NorthBridgen blir overopphetet. Ellers er kortet det beste jeg har vært borte i Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 jeg har kortet, normal er usaklig. Jeg kan kjøre mitt kort på 200/200, så bare stfu. ved 200/200 blir det litt ustabilt, NorthBridgen blir overopphetet. Ellers er kortet det beste jeg har vært borte i så du er FOR chaintech kortet..og du mener det er drit bra..?? Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 jeg har kortet, normal er usaklig. Jeg kan kjøre mitt kort på 200/200, så bare stfu. ved 200/200 blir det litt ustabilt, NorthBridgen blir overopphetet. Ellers er kortet det beste jeg har vært borte i Etter hva andre sier, kjører asus a7n8x også i 200mhz og til og med mer. HELT STABILT! (uten bråkete, billig drittvifte på chipsettet) For det andre har du mest sannsynlig aldri prøvd noe annet nforce2 hovedkort og da skal det ikke rent så lite til før det er det beste du har vært borte i heller? Og til sist kaller du meg useriøs for å så ikke trekke fram noe annet enn dine egne erfaringer (uten noen referanse) samkjørt med flott avslutning på setning ved bruk av den gamle fjortis-frasen STFU, så jeg ser igrunnen ikke vitsen med å åpne gapet flere ganger i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 så du har ikke lest det som en annen kis har skrevet over her om awards o.l.? Tror du dømmer litt for fort her din kødd, jeg har prøvd 3 nforce2 kort, så ikke kom her med "Jeg vet bedre enn deg" moralen. Hvis du vil vite det, så har jeg prøvd asus og abit sitt. og STFU uttrykket, som er en forkortelse, brukes bare for å påpeke at dette er en 14tiss tråd med mange usaklige innlegg, spesielt dine. Det første på være det mest tragiske jeg noensinne har sett. Finn et HK som har like bra bundle og BIOS muligheter som Chaintech sitt. Og ja - flasher du BIOS får du mange forskjellige mplyers. jeg har fra 5 t.o.m. 22 Innlegget her er kanskje litt surt/frekt, men det er til pass for deg, normal. Og Stefan - JA jeg er for kortet. Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Da får du si litt mer i inleggene dine da, for slik du framstår i den første meldingen din er nemlig meldingen din lite...interessang om jeg skal si det på den måten. Du kan godt si litt hva du egentlig har å formidle og bør backe opp påstandene dine litt før du drar råkjekke vendinger som "...er bare useriøst" og "... så bare stfu". Jeg dømmer like fort som meldingen din var skrevet.... DIN KØDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå