royend Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Har sendt mail og sittet en laang stund i telefonkø hos Dell uten å komme noe nærmere et svar: Hvor lang tid går det fra man bestiller hos Dell til den bærbare pcen faktisk er på døra? Jeg bestiller som bedrift, hvis det skulle ha noe å si. Noen som har noen erfaringer med Dell og leveringstid? Kan man forvente ila en uke? Endret 18. mai 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Vel, det er veldig forskjellig i forhold til 'når' bestillingen kommer inn. Har følelsen av at de sender 'alle' maskiene samtidig, altså de sender ikke en og en maskin, men sender kanskje flere 100. Min erfaring er alt ifra 3 dager til 2.5 uke. Du vil vel få svaret 1-2 uker hos Dell tipper jeg. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kan også avhenge av spesifikasjoner og om alt av deler er på lager. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ementtittelen var i strid med treordsregelen og er endret. On topic: Leveringstiden er avhengig av flere faktorer: 1. Har du bestilt en standard modell som har vært ute en stund, eller det siste og nyeste? Til nye modeller kan det være leveringsproblemer på komponenter. Si for eksempel at Intel eller AMD ikke klarer å levere nok prosessorer rett etter en lansering. 2. Har du bestilt tilleggsutsyr som kanskje ikke er lagervare? 3. Er det helligdager noe sted på veien fra Irland? Sist jeg fikk en maskin fra Dell var det bråstopp når maskinen kom til Danmark av en eller annen grunn. Der ble den stående i 5 dager. Du skal få en email med trackinginformasjon når maskinen er sendt. Jeg har samme erfaringene som ZyberZone, skjønt 3 dager var imponerende. Geir Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 På en uke sender Dell rundt 10-15000 maskiner til Norge, dette inkluderer bedrifter og private. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er visst veldig forskjellig leveringstid ser jeg, selv så brukte de 3 uker på pc'en min. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 2-3 uker kan du regne med. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 om du hadde søkt etter en: levertings tid dell, så hadde du antakeligvis funnet flust av trådet som om handler dette temaet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=755287&hl= For meg gikk det 1 uke og 2 dager, så var pc`en i hus. Bestillte på en søndags kveld, fikk den på en onsdag uka etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå