Yom Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Når jeg skriver i et textarea med en fast bredde, scroller teksten til høyre når jeg skriver mer enn det er plass til. Hvordan kan jeg få fikset dette? Gjelder kun i firefox, men dette forumet blant annet bytter jo linje likt i firefox og i IE, selvom man skriver mer tekst enn det det er plass til i bredden. Noen forslag? Endret 20. mai 2007 av Yom Lenke til kommentar
Yom Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Overflow ga ingen virkning, men så sa jeg også feil, det er textarea jeg mener, ikke textbox... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 overflow: scroll; overflow-y: scroll; overflow-x: hidden; overflow:-moz-scrollbars-vertical; Dette burde løse dine problemer Lenke til kommentar
Yom Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 overflow: scroll; overflow-y: scroll; overflow-x: hidden; overflow:-moz-scrollbars-vertical; Dette burde løse dine problemer 8642348[/snapback] Det gjorde det absolutt! Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå