Gjest medlem-77217 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fikk litt sansen for Stonegard. Fikk litt sansen for Stonegard. Fikk litt sansen for Stonegard. Meee toooooooo!! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen medlemmer av Skull Army - Kolbotn eller!? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Stonegard har nå spillt inn en ny version av From Dusk Till Doom. De sier at de ikke var fornøyde med "sounden" så de skulle mixe på nytt til europa utgivelsen. Jeg syns den gamle versionen var bedre pga overgangene var så mekelige på den nye og soloen var rar. osv.. Hva syns dere: From Dusk Till Doom (NY) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Syns den gamle var litt barskere Endret 16. august 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Syns den gamle var litt barskere Sivert? Er det deg? Isåfall, fett at du har skaffa bruker, og; ENIG! Det gamle var barskere Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hvem andre?!! Endret 17. august 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvem andre?!! Kjønner ikke hva hvorfor jeg spurte! :!: Men poenget er; STONEGARD! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 I morgen kommer Re-utgivelsen av FDTD alle sammen! Stilige saker Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Sikret nettop meg den gamle Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 har tenkt å kjøpe et album. hvilket burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 har tenkt å kjøpe et album. hvilket burde jeg kjøpe? Du burde kjøpe den gamle From dusk till doom Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 har tenkt å kjøpe et album. hvilket burde jeg kjøpe? Eller, det er lettere å venne seg til Arrows, men etter en stund er FDTD best syns nå jeg Er dette Arne? Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) har tenkt å kjøpe et album. hvilket burde jeg kjøpe? Eller, det er lettere å venne seg til Arrows, men etter en stund er FDTD best syns nå jeg Er dette Arne? this is ya boy A to dah E! takk for hjelpen M-gard! Endret 27. august 2008 av LAUKzz Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er med i SkullArmy. Var mye på forumet der før, men ikke nå lenger dessverre. Trønderbataljonen Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er med i SkullArmy. Var mye på forumet der før, men ikke nå lenger dessverre. Trønderbataljonen Det har vært mye snakk om at det er for lite liv på forummet i det siste. Gå innom og skjekk ut nye greier Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg er med i SkullArmy. Var mye på forumet der før, men ikke nå lenger dessverre. Trønderbataljonen Det har vært mye snakk om at det er for lite liv på forummet i det siste. Gå innom og skjekk ut nye greier Vurderer å melde meg inn Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 har tenkt å kjøpe et album. hvilket burde jeg kjøpe? Spørs hvilken type metal du liker best. From Dusk Till Doom er mye mer trash enn Arrows. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Stonegard kommer til å bli savnet.. Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jepp, dett var dett Mens vi savner Stngrd, hør på DUNDERBEIST i stedet! (...eller, ikke i stedet, men også!) Der er Grrim og Ronny med som vokal og gitarist, og merchman Ole som perkusjonist. Det kan absolutt anbefales! Litt feil å begynne å advertise andre band, men noe skal man da høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå