Metalhead Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dunderbeist er skamtøft! Gleder meg til å se de igjen live. Og ja, Stonegard skal varme opp for Motörhead den 5. desember. Tøffere kan ikke den kvelden bli! Skal motorhead spille i Norge? Hvor når?:O Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Dunderbeist er skamtøft! Gleder meg til å se de igjen live. Og ja, Stonegard skal varme opp for Motörhead den 5. desember. Tøffere kan ikke den kvelden bli! Skal motorhead spille i Norge? Hvor når?:O 5.Desember 2007.. Lenke til kommentar
Distortion Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Heisann! Hvis noen i Hønefoss og Drammens-området har lyst til å se Stonegard i nærheten av hjemmestedet sitt, eller om noen vil ta seg en tur for å se dem live så kan dere få sjansen her. Det er en avstemming på www.untouchables.no hvor Stonegard ligger på andre plass. KissArmyNorway har satt inn et støt for å prøve å heller få Ace Frehley til Glassheim på Jevnaker. Derfor har kameratgjengen bestemt for å pløye over Ace Frehley og alle Kiss-fansa. Så hvis dere vil ha en gig med Stonegard, så bidra og stem.. Det går også an å stemme flere ganger.. Og husk, det er ikke langt med tog fra Oslo til Hønefoss - Jørgen Lenke til kommentar
valbis Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Stonegard har også sin egen sjanger "Stonemetal". dristig å si de har en egen sjanger. Stonegard har ikke et unikt uttrykk. dog er de nærere et eget med From Dusk til Doom. og dette er ikke en selvmotsigelse. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Heisann! Hvis noen i Hønefoss og Drammens-området har lyst til å se Stonegard i nærheten av hjemmestedet sitt, eller om noen vil ta seg en tur for å se dem live så kan dere få sjansen her. Det er en avstemming på www.untouchables.no hvor Stonegard ligger på andre plass. KissArmyNorway har satt inn et støt for å prøve å heller få Ace Frehley til Glassheim på Jevnaker. Derfor har kameratgjengen bestemt for å pløye over Ace Frehley og alle Kiss-fansa. Så hvis dere vil ha en gig med Stonegard, så bidra og stem.. Det går også an å stemme flere ganger.. Og husk, det er ikke langt med tog fra Oslo til Hønefoss - Jørgen Nå skal det være en gig på Kolbotn(nær Oslo) 4.januar. Den må dere komme på . Lenke til kommentar
Distortion Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Heisann! Hvis noen i Hønefoss og Drammens-området har lyst til å se Stonegard i nærheten av hjemmestedet sitt, eller om noen vil ta seg en tur for å se dem live så kan dere få sjansen her. Det er en avstemming på www.untouchables.no hvor Stonegard ligger på andre plass. KissArmyNorway har satt inn et støt for å prøve å heller få Ace Frehley til Glassheim på Jevnaker. Derfor har kameratgjengen bestemt for å pløye over Ace Frehley og alle Kiss-fansa. Så hvis dere vil ha en gig med Stonegard, så bidra og stem.. Det går også an å stemme flere ganger.. Og husk, det er ikke langt med tog fra Oslo til Hønefoss - Jørgen Nå skal det være en gig på Kolbotn(nær Oslo) 4.januar. Den må dere komme på . Bare hvis dere stemmer;) Så kan jo dere komma til Jevnaker, så kan vi komma til Kolbotn;) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Heisann! Hvis noen i Hønefoss og Drammens-området har lyst til å se Stonegard i nærheten av hjemmestedet sitt, eller om noen vil ta seg en tur for å se dem live så kan dere få sjansen her. Det er en avstemming på www.untouchables.no hvor Stonegard ligger på andre plass. KissArmyNorway har satt inn et støt for å prøve å heller få Ace Frehley til Glassheim på Jevnaker. Derfor har kameratgjengen bestemt for å pløye over Ace Frehley og alle Kiss-fansa. Så hvis dere vil ha en gig med Stonegard, så bidra og stem.. Det går også an å stemme flere ganger.. Og husk, det er ikke langt med tog fra Oslo til Hønefoss - Jørgen Nå skal det være en gig på Kolbotn(nær Oslo) 4.januar. Den må dere komme på . Bare hvis dere stemmer;) Så kan jo dere komma til Jevnaker, så kan vi komma til Kolbotn;) Dette stemmer ja, men man må kjøpe på nett, her. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har stemt på Stonegard nå! Håper det blir noe av! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Stonegard har også sin egen sjanger "Stonemetal". dristig å si de har en egen sjanger. Stonegard har ikke et unikt uttrykk. dog er de nærere et eget med From Dusk til Doom. og dette er ikke en selvmotsigelse. Hvis det utsagnet menes med at Stonegard stiftet stoner-metal, sier jeg "bull-shit". Lenke til kommentar
valbis Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Stonegard har også sin egen sjanger "Stonemetal". dristig å si de har en egen sjanger. Stonegard har ikke et unikt uttrykk. dog er de nærere et eget med From Dusk til Doom. og dette er ikke en selvmotsigelse. Hvis det utsagnet menes med at Stonegard stiftet stoner-metal, sier jeg "bull-shit". yes indeed. historieløst. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som kommer til Glassheim for å se gutta i aksjon? ---->SE!<---- Endret 2. januar 2008 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvordan var det folk her "oppdaget" Stonegard? Her var det vel ved at de spilte før Korn i Spektrum. Fikk skikkelig sansen får dem etter den konserten. Synd jeg ikke likte FDTD like godt som Arrows Endret 2. januar 2008 av CareCrab Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så de på svisj (?) på TV litt etter at de hadde sluppet Arrows, ga de ikke mye oppmerksomhet med det første, men fant snart ut at "Arrows" er en grei gjennomført plate. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg hørte de også på svisj. Digga de fra første øyeblikk Hørte Arrows først og så Hunter, så måtte jeg bare kjøpe plata! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Det var M-Gard som fortalte meg om dem . Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Har dere sett at både Håvar OG Torgrim har skinna seg? Irriterer meg Nå er det bare ronny igjen, håper ikke han også skinner seg! Se! Inferno Kickoff Endret 7. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fikk litt sansen for Stonegard. Fikk litt sansen for Stonegard. Fikk litt sansen for Stonegard. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Da var billeten til Stonegard 1. mars bestilt! GLEDER MEG ! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fikk billetter til Jevnaker i går, gleder meg! :D Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det flere som skal til Jevnaker i kveld eller? Gleder meg, jeg og Henrik sitter og venter og spiser potetgull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå