Gå til innhold

Den store Stonegard-tråden.


Krom-stag

Anbefalte innlegg

Folkens!

Sideprosjektet til Ronny og Grrim Dunderbeist, har konsert 30. August i Hamar Musikkfest, som er ikke så lenge til.

Les litt her: http://www.stonegard.org/enter/index.php?o...33&topic=1083.0

 

Dette tøffe kriminal-syndikatet beordrer deg til å joine konserten XD

l_4b5b20da9200f2f3dcd37ee248b67dbc.jpg

9311443[/snapback]

Haha, litt av et bilde :p. Jeg bor ikke i nærheten av Hamar, får se om jeg orker å dra..

 

EDIT: Kan jeg få lov til å døpe om tråden til "Den store Stonegard tråden"?

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Store nyheter gutter!

 

Grrim is putting his guitar to rest for this show, putting all his efforts into the vocals, and his guitar parts will be taken care of by our shreddin` friend Stamos from Mencea.

 

Altså, Torgrim har lagt gitaren på hylla, og skal kun synge... Har også forstått det sånn at Stonegard er lagt på is en liten stund, da Ronny og Grrim har et sideprosjekt (Dunderbeist). Tror de andre gutta i STNGRD også gjør noe annet i mellomtiden.

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Store nyheter gutter!

 

Grrim is putting his guitar to rest for this show, putting all his efforts into the vocals, and his guitar parts will be taken care of by our shreddin` friend Stamos from Mencea.

 

Altså, Torgrim har lagt gitaren på hylla, og skal kun synge... Har også forstått det sånn at Stonegard er lagt på is en liten stund, da Ronny og Grrim har et sideprosjekt (Dunderbeist). Tror de andre gutta i STNGRD også gjør noe annet i mellomtiden.

9371997[/snapback]

Hvorfor? Jeg synes faktisk det er teit at han skal legge vekk gitar'n.

 

Edit: Døpte om tråden til: "Den store Stonegard-tråden" :)

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar
Store nyheter gutter!

 

Grrim is putting his guitar to rest for this show, putting all his efforts into the vocals, and his guitar parts will be taken care of by our shreddin` friend Stamos from Mencea.

 

Altså, Torgrim har lagt gitaren på hylla, og skal kun synge... Har også forstått det sånn at Stonegard er lagt på is en liten stund, da Ronny og Grrim har et sideprosjekt (Dunderbeist). Tror de andre gutta i STNGRD også gjør noe annet i mellomtiden.

9371997[/snapback]

 

Veit hvertfall at Erlend (trommisen) driver på med bandet Breed, siden de mista trommisen deres. Vet ikke hva Håvard (Bassisten) driver på med derimot...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...