Krom-stag Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Folkens!Sideprosjektet til Ronny og Grrim Dunderbeist, har konsert 30. August i Hamar Musikkfest, som er ikke så lenge til. Les litt her: http://www.stonegard.org/enter/index.php?o...33&topic=1083.0 Dette tøffe kriminal-syndikatet beordrer deg til å joine konserten XD 9311443[/snapback] Haha, litt av et bilde . Jeg bor ikke i nærheten av Hamar, får se om jeg orker å dra.. EDIT: Kan jeg få lov til å døpe om tråden til "Den store Stonegard tråden"? Endret 19. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Store nyheter gutter! Grrim is putting his guitar to rest for this show, putting all his efforts into the vocals, and his guitar parts will be taken care of by our shreddin` friend Stamos from Mencea. Altså, Torgrim har lagt gitaren på hylla, og skal kun synge... Har også forstått det sånn at Stonegard er lagt på is en liten stund, da Ronny og Grrim har et sideprosjekt (Dunderbeist). Tror de andre gutta i STNGRD også gjør noe annet i mellomtiden. Endret 27. august 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Store nyheter gutter! Grrim is putting his guitar to rest for this show, putting all his efforts into the vocals, and his guitar parts will be taken care of by our shreddin` friend Stamos from Mencea. Altså, Torgrim har lagt gitaren på hylla, og skal kun synge... Har også forstått det sånn at Stonegard er lagt på is en liten stund, da Ronny og Grrim har et sideprosjekt (Dunderbeist). Tror de andre gutta i STNGRD også gjør noe annet i mellomtiden. 9371997[/snapback] Hvorfor? Jeg synes faktisk det er teit at han skal legge vekk gitar'n. Edit: Døpte om tråden til: "Den store Stonegard-tråden" Endret 27. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Store nyheter gutter! Grrim is putting his guitar to rest for this show, putting all his efforts into the vocals, and his guitar parts will be taken care of by our shreddin` friend Stamos from Mencea. Altså, Torgrim har lagt gitaren på hylla, og skal kun synge... Har også forstått det sånn at Stonegard er lagt på is en liten stund, da Ronny og Grrim har et sideprosjekt (Dunderbeist). Tror de andre gutta i STNGRD også gjør noe annet i mellomtiden. 9371997[/snapback] Veit hvertfall at Erlend (trommisen) driver på med bandet Breed, siden de mista trommisen deres. Vet ikke hva Håvard (Bassisten) driver på med derimot... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Det står i gjesteboka dems at de hadde funnet en greker, så de skulle ha han en stund fremover.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dunderbeist var faktisk veldig gode live. Gleder meg til albumet kommer i Januar. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Halla Henrik! Bra jobba! Triste saker det der med greekeren og Grrim og alt det.. Jeg syns også FDTD er best på grunn av gitar soloene og det at Ronny har noen innslag i vokalen med litt growling og greier Endret 14. oktober 2007 av M-Gard Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Liker Stonegard, men ble veldig skuffet over FDTD. Arrows er en mye bedre skive i mine ører. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har aldri hørt noe fra Stonegard, men det høres spennende ut. Hva slags musikk og band ligner det på? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Arrows er litt thrasy. Vokalin til Grimm minner til tider om vokalen til Hetfield i Metallica. Ellers er det veldig god, og tidvis fengende metal. Anbefales. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Liker Stonegard, men ble veldig skuffet over FDTD. Arrows er en mye bedre skive i mine ører. 9631219[/snapback] TAKK! skal du ha! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har bare hørt Arrows-albumet, men det syns jeg var veldig bra. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvorfor synes folk at Arrows er bedre enn FDTD? Det er så klart en del go' sanger på Arrows, men nesten hele FDTD er jo bare bra sanger. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvorfor synes folk at Arrows er bedre enn FDTD? Det er så klart en del go' sanger på Arrows, men nesten hele FDTD er jo bare bra sanger. Hvorfor syns du at FDTD er bedre enn Arrows? Arrows har bare kule sanger... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Syns FDTD ble for ensformig og hadde ikke no særpreg over seg, mens Arrows er helt annerledes og bandet viser kreativitet og variasjon i sangene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Syns FDTD ble for ensformig og hadde ikke no særpreg over seg, mens Arrows er helt annerledes og bandet viser kreativitet og variasjon i sangene. Støttes. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Okey, jeg har skjønt at nesten alle her liker Arrows bedre enn FDTD.. Så da får vi glede oss til det tredje albumet! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Stonegard er et helt brukbart band, men Dunderbeist var faenmeg rått. de fire sangene som ligger på urørt sine sider har blitt spilt mye her i huset Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dunderbeist er skamtøft! Gleder meg til å se de igjen live. Og ja, Stonegard skal varme opp for Motörhead den 5. desember. Tøffere kan ikke den kvelden bli! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har også fått sign i panna, begge albummene, alle t-skjortene mine og så har jeg fått plekter av Håvard! Jeg var forresten også på Sub scenen 07, feteste Stonegard konserten jeg har vært på! Jeg heter Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå