Krom-stag Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Fint med Stonegard tråd! En i klassen er helt fan av de, så da måtte jeg sjekke de ut.. I starten synes jeg ikke det var noe særlig, men nå er jeg frelst Jeg digger FDTD albumet, det er så mange deilige sanger der Gleder meg sinnsykt til å se dem live på Quart 8909506[/snapback] Bra du har sansen for FDTD , lagt merke til at det er svært få som elsker albumet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Startinnlegget i denne tråden er veldig lite gjennomarbeidet. Trådstarter får et par dager på seg til å tilføye elementer som diskografi, forklaring på hvem dette bandet er og gjerne ta med bilder og annen triviell informasjon. Kommentering på moderering gjøres som alltid i PM. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 "Oppdaget" Stonegard for noen uker siden, og har bare hørt noen låter fra arrow. Men må vell kjøpe arrow snart. Orntlig finn musikk. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hørte Stonegard på Koengen som oppvarming for Sabbath for første gong. Skaffa meg Arrows, likte den veldig godt, men FDTD er bedre. Herlig produksjon på begge platene. Vokalmessig så synes eg FDTD er bedre enn Arrows, til dels låtskrivinga og. Diverse skriking/growling på siste er også ein pluss i margen. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg hater meg selv for å ikke ha sett den tråden før! :O Jeg er en über Stonegard fan!! har vært på over 7 konserter med dem! Bandet mitt Vanity covrer Ghost Circles og Arrows til og med! Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 STONEGARD! Jeg er med i Oslobattalion Jeg liker begge albumene veldig godt, men jeg synes de er ganske forskjellige. Grunnen til at jeg begynte å høre på Stonegard var at jeg likte spillingen og tuningen til Erlend, jeg spiller trommer selv, så det er noe av det viktigste i musikken for min del. Arrows er diggest musikk å slappe av til, mens man bør følge litt mer med på FDTD. Så jeg liker Arrows best, men FDTD er jo en knall skive det og! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg hater meg selv for å ikke ha sett den tråden før! :OJeg er en über Stonegard fan!! har vært på over 7 konserter med dem! Bandet mitt Vanity covrer Ghost Circles og Arrows til og med! 8918153[/snapback] Fett, har dere spilt det inn? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 STONEGARD! Jeg er med i Oslobattalion Jeg liker begge albumene veldig godt, men jeg synes de er ganske forskjellige. Grunnen til at jeg begynte å høre på Stonegard var at jeg likte spillingen og tuningen til Erlend, jeg spiller trommer selv, så det er noe av det viktigste i musikken for min del. Arrows er diggest musikk å slappe av til, mens man bør følge litt mer med på FDTD. Så jeg liker Arrows best, men FDTD er jo en knall skive det og! 8919004[/snapback] Fett. Hva mener du med tuningen, til Erlend altså. Selv synes jeg at FDTD er den beste skiva. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Startinnlegget i denne tråden er veldig lite gjennomarbeidet. Trådstarter får et par dager på seg til å tilføye elementer som diskografi, forklaring på hvem dette bandet er og gjerne ta med bilder og annen triviell informasjon. Kommentering på moderering gjøres som alltid i PM. 8914689[/snapback] HenrikTheGuitar, du gidder ikke å oppdatere førsteposten litt? Hadde vært kjipt hvis denne tråden ble stengt Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Startinnlegget i denne tråden er veldig lite gjennomarbeidet. Trådstarter får et par dager på seg til å tilføye elementer som diskografi, forklaring på hvem dette bandet er og gjerne ta med bilder og annen triviell informasjon. Kommentering på moderering gjøres som alltid i PM. 8914689[/snapback] HenrikTheGuitar, du gidder ikke å oppdatere førsteposten litt? Hadde vært kjipt hvis denne tråden ble stengt 8919631[/snapback] Gjort det . Bare sjekk førsteposten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Liker Stonegard veldig godt selv. Har ikke vokst helt til meg FDTD enda, men Arrows hører jeg ofte på. Jeg overraskes alltid over hvor hardt "Barricades" røsker i meg når jeg kjører den på full guffe. God norsk metall, spør du meg. Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 STONEGARD! Jeg er med i Oslobattalion Jeg liker begge albumene veldig godt, men jeg synes de er ganske forskjellige. Grunnen til at jeg begynte å høre på Stonegard var at jeg likte spillingen og tuningen til Erlend, jeg spiller trommer selv, så det er noe av det viktigste i musikken for min del. Arrows er diggest musikk å slappe av til, mens man bør følge litt mer med på FDTD. Så jeg liker Arrows best, men FDTD er jo en knall skive det og! 8919004[/snapback] Fett. Hva mener du med tuningen, til Erlend altså. Selv synes jeg at FDTD er den beste skiva. 8919443[/snapback] Spesielt liker jeg hvordan han har tuna skarpen i forhold til basstrommene. Skarpen er lys og snerten, og utradisjonell, og digg, og...! Jeg elsker det! Det er ikke mange andre som har den samme lyden, og selv om den ikke smeller som Lars Ulrich sin, gir den en utrolig kraftig og kul lyd. Noen hater det, men jeg elsker det Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 STONEGARD! Jeg er med i Oslobattalion Jeg liker begge albumene veldig godt, men jeg synes de er ganske forskjellige. Grunnen til at jeg begynte å høre på Stonegard var at jeg likte spillingen og tuningen til Erlend, jeg spiller trommer selv, så det er noe av det viktigste i musikken for min del. Arrows er diggest musikk å slappe av til, mens man bør følge litt mer med på FDTD. Så jeg liker Arrows best, men FDTD er jo en knall skive det og! 8919004[/snapback] Fett. Hva mener du med tuningen, til Erlend altså. Selv synes jeg at FDTD er den beste skiva. 8919443[/snapback] Spesielt liker jeg hvordan han har tuna skarpen i forhold til basstrommene. Skarpen er lys og snerten, og utradisjonell, og digg, og...! Jeg elsker det! Det er ikke mange andre som har den samme lyden, og selv om den ikke smeller som Lars Ulrich sin, gir den en utrolig kraftig og kul lyd. Noen hater det, men jeg elsker det 8920889[/snapback] Åja. Jeg elsker den lyden av tromma hans, spess på FDTD. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Liker Stonegard veldig godt selv. Har ikke vokst helt til meg FDTD enda, men Arrows hører jeg ofte på. Jeg overraskes alltid over hvor hardt "Barricades" røsker i meg når jeg kjører den på full guffe. God norsk metall, spør du meg. 8920427[/snapback] Du sa det! God norsk metall! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Vel vel. Er det noen som vet om det skal komme et tredje album da? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det neste albumet kommer vel i løpet av 2008, og det blir en blanding mellom rockabilly og death-metal. Kan bli tøft det! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Det neste albumet kommer vel i løpet av 2008, og det blir en blanding mellom rockabilly og death-metal. Kan bli tøft det! 8932554[/snapback] Ooh. Det hørtes ekstremt tøft ut, gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Kom nettopp på at jeg har et signert Arrows-album. :> Endret 24. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Kom nettopp på at jeg har et signert Arrows-album. :> 8933364[/snapback] Jeg har også fått Arrows skiva signert, pluss min Stonegard t-skjorte Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kom nettopp på at jeg har et signert Arrows-album. :> 8933364[/snapback] Jeg har også fått Arrows skiva signert, pluss min Stonegard t-skjorte 8934732[/snapback] Har masse signert av stonegard! :!: Her er lista: converse skoa mine FDTD cd Arrows cd Stngrd Logoen som er rammet inn Turbojugend jakka mi (jeg vet, jeg vet... Men det er fordi alle i vår TJ er fans av Stonegard ) + Noen andre ting: Erlends trommestikke gul plekter tl Ronny grønn plekter til Grrim en Stonegard plekter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå