Gå til innhold

Den store Stonegard-tråden.

Krom-stag

Anbefalte innlegg

Jeg syntes forumet trengte en stonegard tråd, så jeg lagde denne. Her kan dere si hva dere synes om Stonegard osv.

Hvorfor liker du dem ?

Hvilket album liker du best? From dusk till doom(FDTD) eller Arrows.

Er du med i SkullArmy ?

Stonegard er mitt yndlings band, har likt dem siden 2005.

Fakta: Stonegard møtte hverandre i 1997 på musikklinja ved folkeyskolen i Trøndertun. Først startet de bandet "Endorphine".

Etter tre år kom Stonegard.

Stonegard har også sin egen sjanger "Stonemetal".

Erlend Gjerde, trommer.

Håvard Gjerde, bass.

Torgrim Torve, vokalist/rythm gitar.

Ronny Flissundet, lead gitar.

Legger også ved bilde av logoen dems..

kjollskullzo4.gif

Hele bandet(gammelt bilde)

bandtt8.jpg

Ronny

smudsm9.jpg

Erlend(faktisk på en konsert på Tårnåsen)

CIMG0015.jpg

Håvard(også på konserten på Tårnåsen)

CIMG0043.jpg

Torgrim(Arg pirate!)

CIMG0002.jpg

Nytt bilde.

stonegard-high-res-dusk.jpg

Gutta i action!

CIMG0041.jpg

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hørte de live på øya festivalen for et par år siden, likte musikken og fant meg noe musikk av de. etterhvert så har de av en eller annen grunn gått i glemmeboka...

Men husker jeg fikk tak i plekteret :)

Jeg sto helt foran, med en satanist bak meg som piska meg i nakken med håret sitt... dust.

Lenke til kommentar

Jeg liker/likte Stonegard. Jeg synes Arrows albumet de har gitt ut er utrolig fett. Like før den er slitt ut her tror jeg. Men jeg ble utrolig og dypt skuffet over oppfølgeren FDTD. Jeg synes at det er så dårlig at det er boss. Håper virkelig at de tar seg sammen og at neste plate blir bedre enn FDTD.

Lenke til kommentar
Jeg liker/likte Stonegard. Jeg synes Arrows albumet de har gitt ut er utrolig fett. Like før den er slitt ut her tror jeg. Men jeg ble utrolig og dypt skuffet over oppfølgeren FDTD. Jeg synes at det er så dårlig at det er boss. Håper virkelig at de tar seg sammen og at neste plate blir bedre enn FDTD.

8641993[/snapback]

Hvorfor synes du FDTD er så dårlig? Jeg synes det er det beste albumet.

Lenke til kommentar

8641993[/snapback]

Hvorfor synes du FDTD er så dårlig? Jeg synes det er det beste albumet.

8642889[/snapback]

Jeg liker det bare ikke. Arrows eier jo FDTD så inn i granskauen at det er skummelt. Dårlige sanger på FDTD er vel en av grunnene, og lit mye SOAD uten at det er SOAD synes jeg. Nei, Arrows knuser og hopper over hele FDTD

Lenke til kommentar
Jeg liker det bare ikke. Arrows eier jo FDTD så inn i granskauen at det er skummelt. Dårlige sanger på FDTD er vel en av grunnene, og lit mye SOAD uten at det er SOAD synes jeg. Nei, Arrows knuser og hopper over hele FDTD

8643031[/snapback]

Det er bare to sanger på FDTD jeg synes ikke er fult så kule som de andre, det er blade og locust. Og det at du sier at det er litt mye SOAD, hvorfor? Det er ingen av sangene på FDTD som høres ut som SOAD. FDTD er og blir bedre enn Arrows.

Lenke til kommentar

8643031[/snapback]

Det er bare to sanger på FDTD jeg synes ikke er fult så kule som de andre, det er blade og locust. Og det at du sier at det er litt mye SOAD, hvorfor? Det er ingen av sangene på FDTD som høres ut som SOAD. FDTD er og blir bedre enn Arrows.

8643101[/snapback]

Jeg respekterer at du synes det. Jeg har prøvd å sotte meg ned og hørt på FDTD men det funker bare ikke for meg. Synes Arrows er så fantastisk mye bedre :)

Lenke til kommentar
Jeg respekterer at du synes det. Jeg har prøvd å sotte meg ned og hørt på FDTD men det funker bare ikke for meg. Synes Arrows er så fantastisk mye bedre :)

8643148[/snapback]

Jaja, man kan jo ikke tvinge andre til å like noe. Så er jo forsåvidt smaken som baken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...