OleV Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg får rett og slett ikke på blitzen til kameraet. Kan ikke finne noe i menyene hvor det er mulig å skru den helt av og låse den? Får den hverken opp ved auto eller ved å manuelt trykke på knappen. Dette skjedde mens jeg holdt på å eksprimentere litt med noen ekstra blitzer til kameraet. Noen som har vært borti det samme eller vet hvordan det er mulig å ordne opp i? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg opplevde det samme med min EOS 350d og måtte ha den inn på service for å fikse den. Før du gjør det, så sjekk at kameraet ikke står i "grønn" modus. Velg P, og se om blitzen popper opp når du trykker på blitz knappen. Tom Lenke til kommentar
buitre Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 I selve blitzskoen finns det et par "brytere"( under sporene på blitzskoen) Sjekk at disse ikke er nede. Det er nemlig slik at når man setter i en ekstern blitz, blir disse bryterene presset ned, og da vil ikke den innebygde "poppe" opp. Det kan hende at disse ikke har kommet opp igjen etter du tok blitzen av. Lenke til kommentar
OleV Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 takk for svar! prøvde å se litt på de bryterne, men alt såg riktig ut der. drog ned til fotovideo, hvor jeg kjøpte kameraet og fikk beskjed om at en krets antagligvis hadde gått i blitz systemet. Så da får man bare vente et par uker på service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå