Joachim_F Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Sam Fisher vil ikke lenger snike seg rundt i skyggene. I Splinter Cell Conviction er han en rømling i dynamiske miljøer. Les mer Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Improvisér for å overleve Man skal ikke bruke aksenter for å markere imperativ. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er fint at spelet utvikler seg litt over tid. Dette kan vere med på å framleis halde interessa oppe. Men eg håper at dei ikkje vil gå alt for langt vekk frå den originale Splinter Cell formelen. Ut frå artikkelen høyres det ut som utviklarane har latt seg inspirere av Assassin's Creed, der du kan blande deg inn i folkemendga og utnytte ting i miljøet. Det blir i alle fall spennande å følgje denne tittelen vidare. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Die-Hard SC fans vil nok bli skuffet, men personlig syns jeg at dette virka interessant. Det er bra at en spillserie utvikler seg, og det finnes veldig få "på-rømmen"-spill. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kommer det til å basere seg på samme motoren som double agent? Altså vil minstekravene være de samme, eller vil Conviction kreve DX10? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Spelet vil nok ikkje krevje dx10, men kanskje det vil støtte det til ein viss grad. Det er framleis for få som har DX10-kort til at dette kan bli eit krav. Når det gjeld minstekrav og grafikkmotor, vil eg tippe at dei vil bygge vidare på dagens utgåve. Med dette som utgangspunkt trur eg ikkje minstekrava vil endre seg så veldig mykje. Men dette vil vere litt avhengig av når spelet kjem ut. edit: Dette blir bare spekulasjon frå mi side. Endret 18. mai 2007 av ttt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Akkurat spilt igjennom Double Agent, og bortsett fra at det var en smule kort, var det ett kjempespill. Gleder meg virkelig til Conviction! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Høres ut som SC spillene endelig blir bra. Blir kjekt å se hvordan dette blir! Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (wikipedia.org) kom i år eller slutt av 2007 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (wikipedia.org) kom i år eller slutt av 2007 8639691[/snapback] Kan du omformulere deg litt? Det er ikke så lett å skjønne hva du mener. Hvis du lurer på når spillet kommer ut (ifølge wiki-artikkelen) så er det altså i juletider i år. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 synes dette er helt forferdelig IMO. SC betyr for meg, mørke og sniking i skyggene. ikke gå på gata i dagslys og kaste papir i ansiktet på vakter osv.. SC1 - SUPER SC PT - Njaa. greit SC3 - Super Sc DA - bleh SC C - fra det jeg har hørt.. UFF men dette er IMO da.. jeg personelig synes de ødelegger serien Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tror dette kan bli bra, jeg gleder meg vertfall Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) For eksempel kan han kaste papir i ansiktet på en forfølger, for å midlertidig distrahere ham. Hardcore. Endret 18. mai 2007 av Hawko Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Håper de får en like solid coop modus som de hadde på Chaos Theory! Endret 21. mai 2007 av sv1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Syns dette ser interessant ut, jeg Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Dette kan bli både spennende og dårlig. Ser frem til å høre mer om dette! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Og der var serien ødelagt. Jeg fatter og begriper ikke hva det var utviklerne tenkte på da de slapp Double Agent, og hadde virkelig troen på at serien skulle vende tilbake til røttene med Conviction. Det som gjorde Splinter Cell spesielt var nemlig nattsynet, "leketøyene" og spionasje på høyt nivå. Nå blir det redusert til noe klisjeaktig oppgulp, ala "Prison Break: The Game". Huff, sukk, død og fordervelse. Endret 19. mai 2007 av Stikko Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Og der var serien ødelagt. Jeg fatter og begriper ikke hva det var utviklerne tenkte på da de slapp Double Agent, og hadde virkelig troen på at serien skulle vende tilbake til røttene med Conviction. Det som gjorde Splinter Cell spesielt var nemlig nattsynet, "leketøyene" og spionasje på høyt nivå. Nå blir det redusert til noe klisjeaktig oppgulp, ala "Prison Break: The Game". Huff, sukk, død og fordervelse. 8646084[/snapback] helt enig meg deg. har ALLTID elsket seriene.. helt til DA komm.. de kan liks så godt forandre navnet IMO. dette ødelegger serien Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Enig med dere. Jeg elsket å skyte ut lyspærer og snike meg igjennom rommet med nightvision, for deretter å knekke nakken på en helt intetanende fiende. Dette blir bare helt.. rart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Må nesten si meg litt enig der, TomFu. Det beste SC-spillet må være Chaos Theory, det er et av de beste spillene jeg har spilt. Men jeg tror dette spillet kan bli interessant, selv om de kanskje skulle ha lagd et spill utenfor SC-serien. De kunne f.eks. kalt det bare Conviction. Ser ut som at Sam Fisher ikke akkurat er i glansperioden av sin karriere, akkurat... EDITH: Skreveleifs Endret 19. mai 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg