Bleda Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg begynner og bli lei av ISDN, d er tregt osv,, så jeg lurte på om d er noe JEG kan gjøre for og få d til og gå raskere forexempel; og laste ned noe speed up greier.. eller noe sånt. eller skru av noe inne på Task mannageren? har egentlig ikkje peil men får brebånd SNART:: waaaaa :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Last ned Webwasher og Popup killer. Da sparer du MASSE. Annet enn det er bare bullshit AFAIK Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Nei, det er ingenting du kan gjøre for å få mer en maks 8 kbps. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Nei, det er ingenting du kan gjøre for å få mer en maks 8 kbps. Isdn er 64 kbps, ikke 8 som du sier... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Naturligvis. Det jeg mente å skrive var kilobyte pr. sek. My mistake Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Velger man å bruke begge linjene får en jo hele 128kbps da... Da får en jo ytelsesøkning Lenke til kommentar
consilium Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du kan jo skru på kompresjon. Det kan hjelpe litt, spesielt hvis du besøker sider med mye tekst. Lenke til kommentar
Bleda Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Takk for hjelpen alle sammen.. Hvor laster jeg ned Webwasher eller va d enn nå var?? Og kossen skrur eg av og på kompresjon?? Og mor mi e litt sånn "Me må ha 1 linje ledig hele tiden!!!!" (strenkt) så ikke noe 128 på moi.. hehe.. Men eg får vel vente 14 dager ++-- hehe Lenke til kommentar
Laka Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Velger man å bruke begge linjene får en jo hele 128kbps da... Da får en jo ytelsesøkning Blir altfor dyrt å sitte mangfoldige timer med en dobbel BRI ISDN linje Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du må jo ikke ha begge linjene koblet opp hele tiden da. Du kan kjøre noe som heter BOD. Bandwith On Demand. Det betyr at maskinen automatisk kobler opp eller ned den andre linja ettersom hva du har behov for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå