marsy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei, skal nå kjøpe meg nytt kamera, og har sirklet meg inn på Fuji Finepix F30. Har et Fujifilm kamera fra før som jeg har vært veldig fornøyd med, og i tillegg har jeg jo passende minnebrikker, så da er det ekstra praktisk. Men hvor får jeg kjøpt Fujifilm kamera. Vil helst ikke kjøpe over nettet, og så vidt jeg ser fører verken el-kjøp eller expert merket - noen som vet noen fotoforretninger el.?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Japan photo skal ha de ihvertfall vet jeg. edit: Fotovideo også. Endret 18. mai 2007 av Rakib Lenke til kommentar
marsy Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Japan photo skal ha de ihvertfall vet jeg. 8637517[/snapback] har sjekket hjemmesiden, men der ligger det ikke inne noen ting. men det kan jo hende de har annet utvalg i butikken Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei, skal nå kjøpe meg nytt kamera, og har sirklet meg inn på Fuji Finepix F30.Har et Fujifilm kamera fra før som jeg har vært veldig fornøyd med, og i tillegg har jeg jo passende minnebrikker, så da er det ekstra praktisk. Men hvor får jeg kjøpt Fujifilm kamera. Vil helst ikke kjøpe over nettet, og så vidt jeg ser fører verken el-kjøp eller expert merket - noen som vet noen fotoforretninger el.?? 8637507[/snapback] hvorfor vil du ikke kjøpe de over nettet da? vil dessuten si at Fujifilm er det ikke beste merke innen digital kamera som finnes. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 På hvilket grunnlag vil du si at fujifilm ikke er blant de beste på digitalkompaktkamera? Såvidt jeg har lest så har fujifilm vært blant de beste på alle tester den har vært med på. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Fujis F-serie er helt i toppen på bildekvalitet på kompaktkameraer, uansett oppløsning. I prisguiden finner du masse butikker som har F30 inne. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Fujifilm leverer veldig gode kameraer, og en del av de har kommet veldig bra ut på mange tester. Det er helt umulig å si at den og den produsenten er best eller ikke, da de fleste har så mange kameramodeller i dag, hvor noen er gode og noen er mindre gode. Forhandlere finner du her, og i tillegg har mange andre fotobutikker fujikameraer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå