Gå til innhold

hvor får man kjøpt FujiFilm kamera?


Anbefalte innlegg

Hei, skal nå kjøpe meg nytt kamera, og har sirklet meg inn på Fuji Finepix F30.

Har et Fujifilm kamera fra før som jeg har vært veldig fornøyd med, og i tillegg har jeg jo passende minnebrikker, så da er det ekstra praktisk.

 

Men hvor får jeg kjøpt Fujifilm kamera. Vil helst ikke kjøpe over nettet, og så vidt jeg ser fører verken el-kjøp eller expert merket - noen som vet noen fotoforretninger el.??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, skal nå kjøpe meg nytt kamera, og har sirklet meg inn på Fuji Finepix F30.

Har et Fujifilm kamera fra før som jeg har vært veldig fornøyd med, og i tillegg har jeg jo passende minnebrikker, så da er det ekstra praktisk.

 

Men hvor får jeg kjøpt Fujifilm kamera. Vil helst ikke kjøpe over nettet, og så vidt jeg ser fører verken el-kjøp eller expert merket - noen som vet noen fotoforretninger el.??

8637507[/snapback]

 

hvorfor vil du ikke kjøpe de over nettet da? vil dessuten si at Fujifilm er det ikke beste merke innen digital kamera som finnes.

Lenke til kommentar

Fujifilm leverer veldig gode kameraer, og en del av de har kommet veldig bra ut på mange tester. Det er helt umulig å si at den og den produsenten er best eller ikke, da de fleste har så mange kameramodeller i dag, hvor noen er gode og noen er mindre gode.

Forhandlere finner du her, og i tillegg har mange andre fotobutikker fujikameraer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...